#7 Lutowo'15

niedziela, marca 01, 2015


Minął luty. Drugi miesiąc 2015 roku, a ja jeszcze nie przyzwyczaiłam się, że mamy nowy rok. Co by tu nie mówić o tym, że była szkoła, sprawdziany i takie tam, to były również tutaj, w Wielkopolsce ferie. A w ferie nie próżnowałam, ponieważ licząc dwa pełne, słodkie tygodnie nic nie robienia, to tylko przez dwa dni w ogóle nie siedziałam z książką. Wiem, trudno w to wierzyć, ale to silniejsze ode mnie. Co znalazłam jakąś książkę, to od razu się za nią zabierałam. Naściągałam sobie X książek na tableta, że biedaczek chodzi jakby nie mógł.

Co do zmian, powiem szczerze, że nie jestem przekonana co ich słuszności i niektóre po prostu olałam. Wygląd zmieniłam po raz drugi w ciągu miesiąca, co świadczy o moim lekkim ześwirowaniu, ale zebry, to jest to.

Moje wariactwo idzie dalej i postanowiłam robić podsumowanie każdej zakończonej przeze mnie, na tym blogu serii. Początek będzie miał jutro lub pojutrze i będzie to podsumowanie serii Kroniki Czerwonej Pustyni. W ogóle luty był zwariowanym miesiącem i bardzo jestem z niego zadowolona pod względem czytelniczym, chociaż mój domowy stosik jeszcze nie zniknął, a ja planuje już kupno następnych książek. Chciałam jeszcze pochwalić się nawiązaniem (prawdopodobnej) współpracy z nowym wydawnictwem. Praca wrze z czego się bardzo cieszę. Chciałam również powiedzieć, że posty z opiniami filmów się nie tworzą, ale wkrótce...

Chciałam również poinformować, co może być trochę niemiłe, ale konieczne. Proszę, naprawdę proszę o niepoprawianie mnie w sprawie nazwisk autorów lub tytułów książek. Wiem, robię literówki, nie stawiam przecinków gdzie trzeba, ale jeśli chodzi o takie sprawy to nigdy, powiadam nigdy, nie popełniam błędów. Sprawdzam, to po kilka razy i nie ma mowy o zrobienie błędów. Dziękuję, to tylko chciałam dodać, ponieważ zalewa mnie wtedy krew i klnę jak szewc.

A oto książki lutego:
1. Dawca Lois Lowry [recenzja]
2. Łza Lauren Kate [recenzja]
3. Czerwone jak krew Salla Simmuka [recenzja]
4. Krwawy szlak Moira Young [recenzja]
5. Dzikie serce Moira Young, od wydawnictwa Egmont [recenzja]
6. Gniewna gwiazda Moira Young, również od wydawnictwa Egmont oraz finał serii Kroniki Czerwonej Pustyni [recenzja]
7. Coś do ocalenia Cora Carmack, finał serii Coś do stracenia [recenzja]
8. Dotyk Gwen Frost Jennifer Estep [recenzja]
9. Pocałunek Gwen Frost Jennifer Estep [recenzja]
10. Tajemnica Gwen Frost Jennifer Estep [recenzja]
11. Wina Gwen Frost Jennifer Estep [recenzja]
12. Dotyk Jus Accardo [recenzja]
13. Utrata Rachel Van Dyken [recenzja]
14. Spętani przez bogów Josephine Angelini [recenzja]
15. Wędrówka przez sen Josephine Angelini [recenzja]
16. Wróć, jeśli pamiętasz Gayle Forman, finał serii Jeśli zostanę [recenzja]

To aż 16 pozycji, które przeczytałam w ciągu miesiąca. Boże, nie dziwię się, że moje oczy są wyschnięte na wiór. c:
W marcu spodziewałabym się z Waszej strony trzech podsumowań serii, kilka recenzji oraz zapowiedzi książkowe na marzec. Wypatrujcie na dniach nowych postów.

Przy okazji chciałam podziękować za komentarze, wiernych Czytelników oraz nowych obserwatorów.
Obsługiwane przez usługę Blogger.