#16 Kwietniowo

poniedziałek, maja 02, 2016


Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 79, 5/173cm +27,5cm

Przypominam, że jestem również na portalach społecznościowych!
Facebook - Wąchając książki, macie zakładkę po prawej stronie,
Twitter - @wachajacksiazki,
Instagram - @wachajacksiazki

Nowe współprace:
1. Wydawnictwo Novae Res
2. Wydawnictwo Znak
3. Wydawnictwo Septem



Przeczytane w kwietniu:
1. Gniewna fala Jennifer Donnelly - egzemplarz od wydawnictwa Zielona Sowa;
2. Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno Kristy Moseley - egzemplarz od wydawnictwa HarperCollins Polska;
3. Czarna kolonia Arkady Saulski - egzemplarz od wydawnictwa Drageus Publishing House;
4. Życie i śmierć Stephenie Meyer - egzemplarz od grupy wydawniczej Publicat;
5. Czarodzieje Lev Grossman - egzemplarz od wydawnictwa Sonia Draga;
6. Szukając tego Kinga Tatkowska - egzemplarz od wydawnictwa Novae Res;
7. Wyklęta Joss Stirling - egzemplarz od wydawnictwa Akapit Press;
8. Mapa chaosu Felix J. Palma - egzemplarz od wydawnictwa Sonia Draga;
9. Gwiazda zaranna Pierce Brown - egzemplarz od wydawnictwa Drageus Publishing House;
10. Stinger. Żądło namiętności Mia Sheridan - egzemplarz od wydawnictwa Septem;
11. Druga runda Caren Lissner - egzemplarz od wydawnictwa HarperCollins Polska;

Kanał:

Inne:
1. PIERWOTNA vs FILMOWA (podsumowanie przy następnym poście)

Całkiem przyjemny wynik, aż 11 książek, pomijając fakt, że w maju mam maturę i sama nie wiem, kiedy i jak zdołałam to przeczytać. W maju nie wróżę nic cudownego, chociaż mam jeszcze kilka egzemplarzy (przemilczę, że jeszcze 3 z lutego). Przez 2 tygodnie nie będzie mnie na blogu za dużo, planuję około 2 recenzji w tym czasie, ale za to na pewno będę na IG, FB i wreszcie na TT. Jeśli chcecie być na bieżąco, to zapraszam na moje konta społecznościowe. 

Po maturach planuję również kilka zmian dotyczących postów, ale o wszystkim opowiem, jak już wrócę! Przygotujcie się również na kilka filmów i postów z podsumowaniami. :)

I najważniejsze pytanie: co Wy przeczytaliście w kwietniu?
Obsługiwane przez usługę Blogger.