#2 Wrześniowo'14

wtorek, września 30, 2014


Wrzesień upłyną mi na wielkich rozczarowaniach, nie tylko książkowych. Szkoła daje się we znaki i to poważnie. Jestem zawalona nauką, nauką i jeszcze raz nauką. Jest mi naprawdę mega trudno znaleźć chwilę na czytanie, a co dopiero na recenzowanie.

Naprawdę wszystko co tutaj wstawiłam było ciężko wpisane w mój ścisły grafik :) . I bardzo było mi przykro jak zobaczyłam, że chyba przez tydzień nikt nie odwiedził bloga, a komentarzy jest prawie tyle co nic. Wiem, wiem to niedopuszczalne, że aż tak zaniedbałam wpisy, ale kilka słów bardziej zmotywowałoby do pisania, bo wiem, że ktoś czyta.


Przepraszam, ale naprawdę podupadam na duchu.

1. Hopeless Colleen Hoover - może być, ale nie powala. [recenzja]
2. Zaryzykuj ze mną Jay Crownover - zabawna, ale to jeszcze nie to. [recenzja]
3. Zaryzykuj miłość Jay Crownover - zabawna, poruszająca i łapiąca za serce - myślę, że tym razem, to jest to. [recenzja]
4, Buntownik Jay Crownover - ocena znowu spada, ale jesteśmy na dobrej drodze. [recenzje]
5. Przez bezmiar nocy Veronica Rossi - druga część, gorsza od pierwszej, ale dogania. [recenzja]
6. Pułapka uczuć Colleen Hoover - literackie dno. [recenzja]

Recenzji mało, a w planach miałam jeszcze przynajmniej cztery, ale za nic nie mogłam się zmusić, żeby napisać coś sensownego. Wybaczcie, ale październik również nie zapowiada się różowo. Zrobię co będę mogła, możliwe, że jak się przyzwyczaję do nauki to pójdzie mi znacznie łatwiej.

Liczę na więcej wejść, komentarzy i obserwatorów!


Obsługiwane przez usługę Blogger.