#1 Podsumowanie LATA!

piątek, września 25, 2015


Co działo się u mnie?

Pewnie większość z Was zaczęła już rok szkolny, ale są też osoby, które dopiero zaczną - czego im bardzo zazdroszczę. Jestem aktualnie w klasie maturalnej, więc sami rozumiecie, co w tej chwili przechodzę. Przecież od trzech lat nam o tym mówią, ale przygotowują dopiero teraz... Nawet tego nie skomentuję. Teraz jest mi w szczególności trudno, bo dochodzą jeszcze treningi, dodatkowe lekcje i, oczywiście, blog.

Jakoś w czerwcu, kiedy opublikowałam posta i zmianach, poinformowałam Was, że będę robić podsumowania po każdej porze roku. Będą one, moim zdaniem, okazalsze i wszystko będzie w jednym miejscu, góra w czterech, a nie dwanaście. Uszy do góry, nie olałam Was.

Co działo się na blogu? 

Wyczarowałam własną domenę, z czego jestem bardzo dumna i, przede wszystkim, mega nie zależna. Żadnej stałej współpracy nie podjęłam, tylko okazjonalną z wydawnictwem Bis, a przynajmniej tak myślę. Tak więc, wakacje spędziłam na recenzowaniu zaległych książek na półkach. Zdradzę Wam, że nie są to wszystkie książki, które miałam i niemal dwa razy tyle mam jeszcze na półkach. W roku szkolnym będę raczej recenzowała książki od wydawnictw, więc będą to najświeższe nowości i same rarytasy, ponieważ postanowiłam przeprowadzać większą selekcję.

Powieści zrecenzowane przez CAŁE lato:

Czerwiec (od 21.06):
1. Lato koloru wiśni Carina Bartsch - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Media Rodzina, zakochałam się i jest to najbardziej popularny post na moim blogu. Premierę druga część będzie miała na Targach Książki w Krakowie [recenzja]
2. Piękny nieznajomy Christina Lauren - egzemplarz rec. od wydawnictwa Zysk i sk-a, świetnie spędzony czas [recenzja]

Lipiec:

1. Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen - egz. od wydawnictwa Zysk, również się zakochałam i nie mogę się doczekać premiery drugiej części, która będzie miała miejsce 19 października [recenzja]
2. Asa. Tom 2 Jay Crownover - zakup własny, niesztampowa recenzja, ale za to jakie emocje. Płakałam krokodylowymi łzami [recenzja]
3. Toxic Rachel Van Dyken - przyjemna lektura, chociaż specyficzna. Łzy, uśmiech i takie tak mało znaczące emocje [recenzja]
4. Dom nad zatoką Debbie Macomber - egz. od wydawnictwa HarperCollins [recenzja]
5. Nie do pary Ewa Nowak - egz. od wydawnictwa Egmont [recenzja]
6. Gregor i Niedokończona Przepowiednia - zakup własny [recenzja]
7. Tak krucho... Tammara Webber - zakup własny [recenzja]

Sierpień:

1. Piękna katastrofa Jamie McGuire - egz. od wyd. Albatros [recenzja]
2. Powrót do Daringham Hall Kathryn Taylor - prawie się popłakałam ze śmiechu, kiedy porównano tą powieść do Szarego [recenzja]
3. Ogień James Petterson, Jill Dembowski - egz. od wydawnictwa Albatros [recenzja]
4. Chodząca katastrofa Jamie McGuire - egz. od wydawnictwa Albatros [recenzja]
5. Porządek rzeczy Paola Capriolo - egz. od wydawnictwa Dreams [recenzja]
6. Wyspa potępionych Melissa de la Cruz - egz. od wydawnictwa Egmont [recenzja]
7. Każdego dnia David Levithan - egz. od grupy wydawniczej Publicat, w październiku premiera drugiej części [recenzja]
8. Zakon mimów Samantha Shannon - egz. od wydawnictwa SQN [recenzja]
9. Pieśń Kwarkostwora Jasper Fforde - egz. od wydawnictwa SQN [recenzja]
10. Idealna chemia Simone Elkeles [recenzja]
11. Prawo przyciągania Siomne Elkeles [recenzja]
12. Serafina Rachel Hartman [recenzja]
13. Eperu Augusta Docher - egz. od wydawnictwa Bis [recenzja]
14. Ukąszenie Lynsay Sands [recenzja]
15. Miłość kąsa Lynsay Sands [recenzja]

Wrzesień (do 23.09):

1. Arkadia płonie Kai Meyer - egz. od wydawnictwa Media Rodzina [recenzja]
2. Talon Julie Kagawa [recenzja]
3. Buntownik Julie Kagawa - egz. od wydawnictwa HarperCollins [recenzja]

Książki nabyte od początku lata:

1. Alicja w krainie Zombie Gena Showalter
2. Alicja i Lustro Zombie Gena Showalter
3. Dom nad zatoką Debbie Macomber
4. Córka Zjadaczki Grzechów Melissa Salisbury
5. Asa. Tom 1 Jay Crownover
6. Asa. Tom 2 Jay Crownover
7. Piękny nieznajomy Christina Lauren
8. Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen
9. Lato w kolorze wiśni Carina Bartsch
10. Arkadia płonie Kai Meyer
11. Nie do pary Ewa Nowak
12. Eperu Augusta Docher
13. Zakochany Dracula Karen Essex
14. Ogień James Petterson, Jill Dembowski
15. Prawo przyciągania Simone Elkeles
16. Na zakręcie Nicholas Sparks
17. Każdego dnia David Levithan
18. Gra o tron George R. R. Martin
19. Piękna katastrofa Jamie McGuire
20. Chodząca katastrofa Jamie McGuire
21. Wyspa potępionych Melissa de la Cruz
22. Porządek rzeczy Paola Capriolo
23. Ukąszenie Lynsay Sands
24. Miłość kąsa Lynsay Sands
25. Buntownik Julie Kagawa
26. Ender Lissa Price
27. Tron z czaszek. Księga 1 Peter V. Brett
28. Gregor i Przepowiednia Zagłady Suzanne Collins

Jakie inne posty opublikowałam?


Napiszcie jak Wy przywitaliście szkołę, czy z otwartymi lub zamkniętymi ramionami? Co czytacie lub czego wyczekujecie. Pierwszego października pojawi się nowy post pt. Październikowe MUST HAVE!
Obsługiwane przez usługę Blogger.