#1 Konkurs

czwartek, marca 24, 2016
baner konkursowy

Witajcie! Dzisiaj ma dla Was pierwszy wiosenno-świąteczny konkurs. Tak jak wspomniałam, jest to pierwszy konkurs na Wąchając książki i nie ostatni, mam nadzieję. Do wygrania jest jeden egzemplarz Kiedy cię poznałam Cecelii Ahern.

REGULAMIN:
1. Do wygrania 1 egzemplarz powieści Ceceli Ahern Kiedy cię poznałam.
2. Do wzięcia udziału w konkursie trzeba odpowiedzieć na pytanie konkursowe, zaobserwować bloga i polubić fanpage'a bloga oraz udostępnić baner konkursowy.
3. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga i zastrzegam sobie zakończenie konkursu, bez podania przyczyny.
4. Odpowiedź może być tylko jedna, edytowanych komentarzy nie uwzględniam, więc musicie dobrze się zastanowić nad odpowiedzią.
4. Udostępnić można na: Instagramie (#wachajacksiazkikonkurs1), FB, GOOGLE+ lub blogu. Należy wstawić link lub nazwę IG - wszystko będzie weryfikowane.
5. Wyniki: wybiorę jedną osobę, w czasie 7 dni od zakończenie konkursu.
6. Jeśli wygrany nie wyśle adresu w czasie 2 dni, będzie wybrany następny zwycięzca.

Wzór zgłoszenia:

Odpowiedź:
Obserwuję jako:
Lubię FB jako:
Udostępniam:

CZAS TRWANIA KONKURSU: 
24.03-26.04

PYTANIE KONKURSOWE: 
Czym dla jest dla Ciebie miłość? 

POWODZENIA!
Obsługiwane przez usługę Blogger.