#18 Czerwcowo

niedziela, lipca 03, 2016


Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 123,5/173cm + 36cm

Przypominam, że jestem również na portalach społecznościowych!
Facebook - Wąchając książk;
Twitter - @wachajacksiazki;
Instagram - @sniffingbook;
Snapchat - wachajacksiazki


Przeczytane w czerwcu: 
1. Niezrównani Alyson Noël - egzemplarz od wyd. HaperCollins Polska;
2. Tytany Victoria Scott - egzemplarz od wyd. IUVI;
3. Słodko-gorzka Marta Malek - egzemplarz od wyd. Novae Res;
4. Calder. Narodziny odwagi Mia Sheridan - egzemplarz od wyd. Septem;
5. Gregor i tajemne znaki Suzanne Collins - egzemplarz od wyd. IUVI;
6. Silver. Pierwsza księga snów Kerstin Gier - egzemplarz od wyd. IUVI;
7. Strażniczka książek Mechthild Gläser - egzemplarz od wyd. Prószyński i s-ka;
8. Teraz albo nigdy Sarah Dessen - egzemplarz od wyd. HaperCollins Polska;
9. Drużyna róży Marie Lu - egzemplarz od wyd. Zielona Sowa;
10. Eden. Nowy początek  Mia Sheridan - egzemplarz od wyd. Septem;
11. Podróż do miłości Sandi Lynn - e-book od wyd. Amber;
12. Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha Jessica Sorensen - egzemplarz od wyd. Zysk i s-ka;
13. Łowca czterech żywiołów Agata Adamska - egzemplarz od wyd. Novae Res;
14. Róża Północy Lucinda Riley - egzemplarz od wyd. Albatros; 
15. Nasze kiedyś Natalia Jagiełło-Dąbrowska - egzemplarz od wyd. Zysk i s-ka (w ogólnym rozrachunku, ze względu na grafomanię i moje obrzydzenie do historii, nie biorę jej pod uwagę);
16. Podniebny lot R.K. Lilley - egzemplarz od wyd. Editio;
17. Magonia Maria Dahvana Headley - zakup własny;
Recenzje:

Kanał:
1. #3 BOOK HAUL: maj
2. #1 VIDEO: Recenzja Mroczne piętno
3. WAKACYJNY TBR 2016!

Jak to ze mną bywa, na czerwiec miałam o wiele ambitniejsze plany. Moim minimum do przeczytania było 18 książek, tych konkretnych z zeszłego TBR, ale niewiele z nich przeczytałam. Czas nagli, książki na półkach płoną, 6.sezon Gry o tron się skończył, a ja nadal daleko za wszystkimi. Nie planuję nic konkretnego na lipiec, więc spokojnie. Czytam na bieżąco, ewentualnie to, co mam w TBR'ze na wakacje. Tak na marginesie, to przeczytałam już 70 książek ze 100 - wyzwania, które przed sobą postawiłam.

A jak u Was minął czerwiec? Ile przeczytanych książek, a może czytaliście coś z mojej listy? Piszcie śmiało!
Obsługiwane przez usługę Blogger.