#22 PAŹDZIERNIKOWO: podsumowanie czytelnicze+BOOK HAUL+TBR

piątek, listopada 04, 2016
Źródło
Na początku chciałam napisać/powiedzieć, że październik okazał się dla mnie szczególnie trudnym miesiącem. I nie dlatego, że oficjalnie jestem o rok starsza czy moje marne postanowienia BOOK HAUL'owe wzięły w łeb, ani nawet z powodu znienawidzenia Rossa Poldarka. Zdecydowanie chodzi mi o bardziej rzeczywiste sprawy, pewnie dla niektórych szokujące, czyli moje życie, które nie jest tylko książkami i blogiem. W październiku musiałam zmierzyć się z pierwszym rokiem studiów i faktem, że już nigdy nie spotkam w szkolnej ławce moich znajomych z liceum. Chociaż plan zajęć mam nawet spoko, to wierzcie lub nie, ale dwa kolokwia jednego dnia nie są niczym przyjemnym. Do tego jak się okazało w między czasie, zawsze i przede wszystkim wygrywa moja największa miłość, czyli jeździectwo. (Tak, to szokujące, nie żyję samymi książkami od jakiś... Czy ja wiem? Od 9 lat). A mimo wszystko, oprócz czytania w wolnych chwilach, autobusach czy weekendach, udało mi się przeczytać całkiem niezłą sumkę, czyli 11 powieści. 

Przeczytane październik'14: 5
Przeczytane październik'15: 6

WK w social mediach:
Facebook - Wąchając książki;
Twitter - @wachajacksiazki;
Instagram - @sniffingbook;
Snapchat - wachajacksiazki


PODSUMOWANIE CZYTELNICZE


1. Bez winy Mia Sheridan [8/10];

2. Prawdodziejka Susan Dennard [8/10] - PRZEDPREMIEROWO;


Zrecenzowane:
Kanał:

BOOK HAUL


1. Jeden dzień David Nicholls;
2. Silver. Druga księga snów Kerstin Gier - przeczytane;
3. Hudson Laurelin Paige - przeczytane;
4. Grzesznik Maggie Stiefvater;
5. Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu Anna Lange;
6. Spójrz mi w oczy, Aubrey Sophie Kinsella;
7. Nie poddawaj się Rainbow Rowell - przeczytane;
8. Jeremy Poldark Winston Graham;
9. Ognisty Pocałunek Jennifer L. Armentrout;
10. Alicja w krainie czasu. Czas zaklęty Abłena Grabowska;
11. Alicja w krainie czasu. Czas opowiedziany Abłena Grabowska;
12. Arka ognia Chloe Palov;
13. Żyj szybko, kochaj głęboko Samantha Young;
14. Droga do Misty Joss Stirling - przeczytane;
15. Potomkowie Tosca Lee;


TBR


listopadowy TBR:
1. Grzesznik
2. Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu 
3. Spójrz mi w oczy, Aubery 
4. Ognisty pocałunek 
5. Alicja w krainie czasu. Czas zaklęty 
6. Alicja w krainie czasu. Czas opowiedziany
7. Potomkowie 
8. Skazani na ból 
9. Jeremy Poldark 
10. Pół świata 

październikowy TBR: 7/8
Obsługiwane przez usługę Blogger.