Grudniowe zapowiedzi

wtorek, grudnia 02, 2014
A oto Grudniowe zapowiedzi. Najbardziej interesują mnie: Niebezpieczne istoty, bo czytałam Piękne istoty i jestem bardzo ciekawa tej książki, do Zaufaj mi jestem nieco uprzedzona, ale po przeczytaniu dwóch części tej serii jestem w stanie rozpatrzeć pozycję. No i moja niezastąpiona Jay, która dała mi Nash'a, już zacieram ręce.

Niebezpieczne istoty
Kamil Gracia, Margaret Stolh


Ridley to bardzo, bardzo niegrzeczna dziewczynka. Nie można jej ufać, a co gorsza, nie można zaufać też sobie, gdy jest się obok niej. Jej chłopak Link to muzyk rockowy. Razem wyjeżdżają do nowego Jorku, gdzie Link ma nadzieję rozpocząć karierę.







_________________________________________________

Zaufaj mi
J. Lynn



Zaczekaj na mnie w wersji bohatera. Ta sama miłość, a zupełnie inna opowieść.


Zaczekaj na mnie to opowieść Avery o uczuciu jej i Camerona, o bólu i szczęściu. Teraz głos ma Cameron. Z jego perspektywy ta sama historia wygląda całkiem inaczej… Jest przyciąganie, któremu nie warto się opierać. Cameron Hamilton to ideał mężczyzny i marzenie wszystkich dziewczyn. Lecz pierwszego dnia w college’u spotyka tę jedyną. Jest przeszłość, od której nie wolno uciekać. Na Avery Morgansten nie działa urok błękitnych oczu Camerona. Czegoś panicznie się boi, chce o czymś zapomnieć. Czy dlatego go odpycha? Są ludzie, o których trzeba walczyć. Ale Cameron nie pozwoli jej odejść. Musi przekonać Avery, że jest warta miłości. Że sama potrafi kochać. Bo są uczucia, którym trzeba zaufać…

_________________________________________________

Bogowie greccy według Percy'ego Jackson'a
Rick Riordan


Kto lepiej niż współczesny heros opowie o pochodzeniu bogów olimpijskich? W tym ilustrowanym zbiorze opowieści Percy Jackson przedstawia spojrzenie od środka, pełne osobistego zaangażowania.

„Pewien wydawca w Nowym Jorku poprosił mnie o spisanie tego, co wiem o greckich bogach, ale ja byłem ostrożny: – Nie moglibyśmy napisać o tym anonimowo? W sumie nie chciałbym znów wkurzyć Olimpijczyków…
Gdyby jednak wiedza o greckich bogach miała kiedyś pomóc wam przeżyć spotkanie z nimi, jeśli się przed wami pojawią, to może spisanie tego wszystkiego będzie moim dobrym uczynkiem tygodnia”.

Tak zaczynają się Greccy bogowie według Percy’ego Jacksona, książka, w której syn Posejdona dodaje do klasycznych opowieści własną magię – oraz sarkastyczne uwagi. Wyjaśnia, jak został stworzony świat, a następnie przekazuje czytelnikom osobistą opowieść o tym, kto jest kim wśród starożytnych, od Apollina po Zeusa. Percy nie cofa się przed niczym. „Jeśli macie ochotę na mnóstwo kłamstw, kradzieży, ciosów w plecy i kanibalizmu, to czytajcie dalej, bo właśnie tego jest mnóstwo w Złotym Wieku”.
Pełne dramatyzmu kolorowe ilustracje, które wykonał John Rocco, gwarantują, że książka będzie niezbędna w każdym domu, bibliotece i klasie. Jest nie tylko przyjemna w lekturze, ale również wspaniale się prezentuje.
_________________________________________________

Wierny. Jego droga
Jay Crownover


Santa, młoda pielęgniarka, i Nash, utalentowany artysta z salonu tatuażu, nigdy nie przypuszczali, jak bardzo zmieni ich miłość. Uczucie pomaga im pokonać rozpacz i ból. Lecz oboje boją się, że bagaż przeszłości jest zbyt ciężki, by iść naprzód razem...









Jakie książki najbardziej Was interesują? Może macie jakieś własne zapowiedz oraz nowości na swojej liści? Może jakieś świąteczne nabytki?
Obsługiwane przez usługę Blogger.