#4 Listopadowo' 14

poniedziałek, grudnia 01, 2014
Listopad jest dość specyficznym miesiącem. Środek semestru, miesiąc oddzielający przygotowawczy do nauki październik i świąteczny grudzień. W dzień jest w miarę znośnie, w nocy mróz. Zapowiedź zbliżającego się mroźnego grudnia, stycznia i lutego.

Nie można jednak zapomnieć o świętach, na które chyba każdy na świcie czeka, zwłaszcza uczeń, nie ważne czy lubi, czy nie. Ważna jest przerwa. W moim przypadku bardzo ważna, choć mam niejasne przeczucie, że nauczyciele nie odpuszczą mi w tym roku, więc nastawiam się na naukę, jako tako.

Przede wszystkim pragnę się, przez te dwa tygodnie, poświęcić w całości blogowaniu, pisaniu i powtarzaniu wszystkiego co do tej pory zaniedbałam. Listopad, ku mojemu zdziwieniu, upłynął w zastraszająco szybkim tempie, ale ja również nie próżnowałam z recenzjami, acz bowiem napisałam ich jedenaście oraz pojawił się nowy post: zapowiedzi. Myślę, że będę się tego trzymała.

Oczywiście, jeśli ktoś zuważył, napisałam pod którąś recenzją, że planuje wplątać kilka słów o ekranizacjach, i miałam to zrobić jeszcze w listopadzie, ale niestety, okazało się, że czas nie jest dla mnie łaskawy i nie mogłam napisać, choć jednego sensownego zdania.

Lista recenzji w listopadzie:

1. "Morze potworów" Rock Riordan; bark mi słów, arcydzieło. [recenzja]
2. "Wybrani" C. J. Daugherty; nie rozumiem fenomenu serii, pozostawia zbyt wiele do życzenia. [recenzja]
3. "Gwiazd naszych wina" John Green; romantyczna, ale i tragiczna historia pięknej, krótkiej miłość. [recenzja]
4. "Złodzieje cieni" Anne Ursu; nie wiem, ale chyba autorka powinna spotkać się z Percy'm i porozmawiać o bogach. [recenzja]
5. "Drżenie" Meggie Stiefvater; moja ulubienica, początek oryginalno-przewidywalnej trylogii. [recenzja]
6. "Niepokorny. Jego walka" Jay Crownover; przeczytam wszystko, co wyjdzie spod jej pióra. [recenzja]
7. "Klątwa tytana" Rick Riordan; ciąg dalszy arcydzieła. [recenzja]
8. "Coś do ukrycia" Cora Carmack; przyjemnie zaskoczona, zdecydowanie lepsza niż pierwsza część. [recenzja]
9. "Niepokorny. Jego siła" Jay Crownover; nie zawiodłam się, liczę na więcej! [recenzja]
10. "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman;  nie jestem pozytywnie zastawiona. [recenzja]
11. "Serce w chmurach" Jennifer E. Smith; przyjemna, urocza i zabawna, polecam. [recenzja]


Ku mojemu ubolewaniu, nie wiem, kiedy pojawi się nowa recenzja. Mam poważny zastój w czytaniu, ale robię co w mojej mocy. Sprawdziany i recenzje same się przecież nie napiszą.

Dziękuję za każde wejście, komentarz i obserwacje bloga. Za każde wsparcie, jakiego mi udzielacie, nawet,  kiedy coś idzie nie tak
Obsługiwane przez usługę Blogger.