Książkowe wyzwanie 2015 i zmiany.

piątek, grudnia 26, 2014
Chciałam życzyć Wam udanego Sylwestra, bo święta się skończyły a ja jak zwykle spóźniona. Życzę Wam i sobie, żeby rok 2015 był lepszy od tego, żebyśmy czytali jeszcze więcej wspaniałych książek.

Co do bloga to chcę wprowadzić tu wiele zmian. inny wygląd, recenzje i inne większe i mniejsze zmiany, ale równie ważne. Chciałam z góry powiedzieć, że większość pomysłów zebrałam z innych blogów, za co bardzo przepraszam. Od nowego roku zaczynam przykładać się do pisania recenzji oraz dawania samej sobie więcej czasu od przeczytania do napisania książki. Nie wiem ile ich dokładnie będzie, ale robię co mogę. Zapraszam również na fanpage bloga

Zacznę może od wyzwania czytelniczego na rok 2015. Będzie to jedyne wyzwanie jakiego się podejmę w nowym, nadchodzącym roku. Mam nadzieję, że uda mi się je zakończyć.


Obsługiwane przez usługę Blogger.