#5 Podsumowanie 2014

sobota, grudnia 27, 2014
Jeśli myśleliście, że ostatni post był moim ostatnim w tym roku, to jesteście w błędzie. Planowałam stworzenie posta, który podsumuje moją pracę i powstanie bloga.
Pewnego sierpniowego dnia postanowiłam zaryzykować i stworzyć po raz kolejny bloga, w którym recenzowałabym książki już wcześniej przeczytane oraz te, które czytam na bieżąco. Byłam strasznie zdenerwowana, nie sądziłam, że mogę liczyć na osoby, które wiernie komentują niemal każdą recenzję. Na samym początku były osoby dające dobre rady na temat prowadzenia bloga i jego tematyki. Było ciężko, kilka dni spędzonych na rozmyślaniu, które do niczego nie doprowadziło, szkoła, rozszerzenie, nieprzespane noce spędzone na nauce i czytaniu. Momentami było śmiesznie, miło, ale niekiedy krew mnie zalewała i miałam ochotę usunąć bloga, zabunkrować się w pokoju i rzucać w każdego kto wejdzie, pluszakami. Jednak wytrwałam i teraz, chyba, już nie usunę mojej ciężkiej pracy.

Znalazłam też świetne książki (seria Naznaczeni mężczyźni i Benedicts), zaczęłam czytać powieści odkładane od kilku lat (seria Percy Jackson i bogowie olimpijscy), rozczarowałam się (trylogia Ostatnia spowiedź), oraz nabrałam nadziei do dalszego czytania (seria Dary anioła)
Chciałabym przedstawić Wam wszystkie recenzje, jakie napisałam:


Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku, żeby owocował w książki i wspaniały świat literatury! Przypominam również o lajkowaniu fanpage'a :)
Obsługiwane przez usługę Blogger.