Jay Crownover - Buntownik

sobota, września 13, 2014

Buntownik
Jay Crownover
Tytuł oryginalny: Rule
Wydawnictwo: Amber
Seria: Naznaczeni mężczyźni #1
 Rok wydania: 2014


W tej książce poznajemy historię dzikiej miłość Rule'a i Shaw. Dziewczyna jest beznadziejnie zakochana w wytatuowanym chłopaku, który jej nie zauważa, a raczej nie przepada za nią - ten koszmar ciągnie się odkąd miała czternaście lat, a brat bliźniak Rule'a przyprowadził ją do ich domu. Nie wiadomo dlaczego wszyscy uważają, że Shaw i Remy są parą, ale jej ukochany wreszcie jest wstanie w to uwierzyć, kiedy dochodzi do zbliżenia z nimi w roli głównej. To, że oboje uważają, że to była najwspanialsza chwila w  ich życiu, skłania ich do postanowienia, by spróbować być razem. Rule się zmienia, co jest cudowne, bo widać, że kocha dziewczynę już od dawna, ale nie jest tego świadomy.

Przez cały czas zastanawiam się co było pierwsze: Zaryzykuj ze mną, czy Buntownik. Dochodzę do powolnego wniosku, że jednak właśnie ta druga lektura była tą pierwszą. Nie zmienia to faktu, że jestem nią zachwycona. Nie dość, że zakochałam się w Rule'u po kilku stronach, to byłam niemal pewna, że to co mówiła Shaw o innych dziewczynach, tyczy również mnie.

Znowu mamy do czynienia ze wszystkimi członkami paczki, ale również poznajemy historię, która nie jedną dziewczynę wyprowadziłaby z równowagi. Nie wiem, która zniosłaby to, że chłopak, którego kocha nad życie pieprzy się z każdą pierwszą laską napotkaną na swojej drodze. Ale Shaw wytrzymuję i to właśnie w niej lubię, ale też to, że potrafi powiedzieć: Wal się, dupku.

Rule jest w rzeczywistości opiekuńczy i uroczy. Jest tatuażystą i wychodzi mu to świetnie - co wyraźnie uszczęśliwia dziewczynę. Bardzo nie podobało mi się, że po tym jak Shaw płakała postanowił się zmienić. Ukręciłabym mu łeb w pewnych momentach, ale rozpływałam się, kiedy prawił komplementy, bo, powiedzmy sobie szczerze, każda dziewczyna byłaby onieśmielona.

Uwielbiam tatuaże i to właśnie najbardziej podoba mi się w tej serii, ponieważ są one ważne w całej fabule. Ta część najbardziej mi się podoba, ale jedno nie daje mi spokoju i poważnie obniża moją ocenę, nie jest to tak widoczne jak w innych seriach, ale jednak. Bohaterowie są zupełnie inni, zależy to od bohatera i jego punktu widzenia. Można powiedzieć, że jestem prawie pewna, że z czasem też jest coś pokręcone. W tej powieści jest wątek odrzucenia Ayden przez Jeta, a podobno dzieje się to rok przed wydarzeniami z Zaryzykuj miłość. Wiemy również, że historia Rule'a i Shaw ciągnie się kilka miesięcy. Pod koniec wprowadza się ona do chłopaka i ma tatuaże, o których Ayd nie wspomina, a pewnie rzucają się w oczy. To mnie trochę rozproszyło, ale do się do przeżyć.

Polecam tę książkę, ponieważ język jest wyważony, żaden temat nie jest opuszczony i zepchnięty na dalszy plan. Bardzo podoba mi się to, że poznajemy poglądy oby dwóch bohaterów, ale ich przyjaciele nie są pomijani. Rodzinne dramaty, byli faceci czy napalone dziewczyny są częścią całej akcji.


Obsługiwane przez usługę Blogger.