#6 Styczniowo'15

piątek, stycznia 30, 2015
Pierwszy miesiąc 2015 roku minął. Przeleciał naprawdę szybko, a ja, tu nie przesadzam, spędziłam go na uczeniu się i czytaniu.
Postanowiłam lekko zmodyfikować posty na blogu i sam jego wygląd. Mam nadzieję, że się podoba. Wprowadziłam wiele zmian do samego prowadzenia, postanowiłam dodać kilka postów, które są związane z książkami, muzyką i filmami (już wkrótce).


W tym miesiącu ukazał się już pierwszy post pt. Muzycznie. Chciałam również zwrócić uwagę na to, że w przedstawianym spisie tego miesięcznych lektur, te przeczytane na bieżąco będą pisane pogrubioną czcionką.
Podjęłam również dwie współprace z wydawnictwami, myślę, że owoce wspólnej pracy ukarzą się niedługo. Tak więc, ja wracam do lektury na nowy miesiąc, a Wam życzę miłego czytania.


1. Matthew Quick Niezbędnik obserwatorów gwiazd [recenzja]
2. Joss Stirling Jak cię wykraść, Phoenix? [recenzja]
3. Jay Crownover Wierny. Jego droga [recenzja]
4. Nora Roberts Niebo Montany [recenzja]
5. Rick Riordan Bitwa w labiryncie [recenzja]
6. K. A. S. Quinn Królowa musi umrzeć [recenzja]
7. Melissa Marr Królowa lata [recenzja]
8. Tammara Webber Tak blisko... [recenzja]
9. Nora Roberts Druga miłość [recenzja]


Coś Was, szczególnie, zainteresowało?
Obsługiwane przez usługę Blogger.