#8 Czerwcowe zapowiedzi

wtorek, czerwca 02, 2015


Jacy jesteśmy One Direction, wyd. Zysk i Sk-a - 1 czerwca
Każdego dnia David Levithan, wyd. Dolnośląskie - 2 czerwca
Córka Zjadaczki Grzechów Melinda Salisbury, wyd. Zielona sowa - 3 czerwca
Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen, wyd. Zysk i sk-a - 8 czerwca
Stalowe serce Brandon Sanderson, wyd. Zysk i sk-a - 8 czerwca
Papierowa róża Diana Palmer, wyd. Mira - 10 czerwca
Ogień i woda Victoria Scott, wyd. IUVI - 17 czerwca
Lato koloru wiśni Carina Bartsch, wyd. Media rodzina - 17 czerwca
Piękny nieznajomy Christina Lauren, wyd. Zysk i sk-a - 29 czerwca

Zapowiedzi od wydawnictwa Amber nie wstawiam, ponieważ mocno przyjechałam się na nieodpowiedzialności. Nie ma to jak przekładać premiery, bo tak. Tak więc, są to książki, które mam nadzieję, będę miała. Wszytko będzie dobrze i taką mam nadzieję, jak również dać drugą klasę.
Czy widzicie coś dla siebie? Ja osobiście jestem ciekawa Pięknego nieznajomego, Córki Zjadaczki Grzechów i Lata koloru wiśni, a Wy?

Obsługiwane przez usługę Blogger.