#10 Majowo

wtorek, czerwca 02, 2015


Jaki był maj?

Maj był miesiącem dziwnym i całkowicie nie miałam ochoty na czytanie. Każda książka rozwaliła mnie w jakimś stopniu, zazwyczaj przez głównego bohatera lub śmierć głównego bohatera - mocno niefajnie. Pewnie rzuciła Wam się w oczy, że nie mam już typowej jazdy na punkcie bloga. Przez cały czas myślę o rozszerzeniu działalności, zmienienia typu recenzji i jeszcze x innych pomysłów. Skutki będziecie mogli podziwiać z 1 lipca, ponieważ będę miała dużo wolnego czasu na moje małe dziecko.

Osiągnięcia?

W tym miesiącu, ku mojemu zaskoczeniu, podjęłam dwie współprace recenzenckie. Jedną z wydawnictwem IUVI i na owoce właśnie czekam. Drugie wydawnictwo, to Zielona sowa - krzyczę w duchu. Nie przestaję zdobywać doświadczenia i starać się być rozpoznawalną!

Recenzje?

Średnio. Dwie książki były jeszcze z kwietnia, cóż...

1. Piękny drań Christina Lauren [recenzja], egzemplarz od wyd. Zysk i sk-a
2. Starter Lissa Price [recenzja], egzemplarz od wyd. Albatros
3. Dziewczyna ognia i cierni Rea Carson [recenzja], egzemplarz od wyd. Albatros
4. Między życiem a życiem Jessica Shirvington [recenzja], egzemplarz od wyd. Dreams
5. Paragraf 5 Kristen Simone [recenzja], egzemplarz od grupy wyd. Publicat
6. Próba żelaza Holly Black, Cassandra Clare [recenzja], egzemplarz od wyd. Albatros
7. Ostatni Smokobójca Jasper Fforde [recenzja], egzemplarz od wyd. Sine Qua Non

Działalności?

Zapraszam na moje 3 opowiadania. Każde z nich zaczyna, pierwszy rozdział lub prolog:
Było, minęło
Nie uciekaj
Tańcząca ze smokami
Komentujcie, krytykujcie i wszystko inne :)
Obsługiwane przez usługę Blogger.