#1 Stos majowy

niedziela, maja 31, 2015


Stos, to cykl postów, gdzie pokazuję Wam książki, które w jakiś sposób zdobyłam - kupiłam, dostałam czy ukradłam.

Stos po lewej (od góry):

Uśpione morderstwo Agatha Christie, egzemplarz od grupy wyd. Publicat
Próba żelaza Holly Black, Cassandra Clare, egzemplarz od wyd. Albatros [recenzja]
Paragraf 5 Kristen Simons, egzemplarz od grupy wyd. Publicat [recenzja]
Ostatni Smokobójca Jasper Fforde, egzemplarz od wyd. Sine Qua Non [recenzja]
Pieśń Kwarkostwora Jasper Fforde, egzemplarz od wyd. Sine Qua Non
Córka Zjadaczki Grzechów Melinda Salisbury, egzemplarz od wyd. Zielona sowa
Zakon mimów Samantha Shannon, egzemplarz od wyd. Sine Qua Non

Stos po prawej (od dołu):

Uwięziona Drusilla Campbell, egzemplarz od wyd. Media rodzina
Upadek Arkadii Kai Meyer, egzemplarz od wyd. Media rodzina
Dar James Patterson, Ned Rust, zakup własny
Czarownica James Patterson, Gabrielle Charbonnet, zakup własny
Serafina Rachel Hartman, zakup własny
Blask Amy Kathleen Ryan, zakup własny
Kiedy cię poznałam Cecelia Ahern, zakup własny
Gregor i Niedokończona Pzepowiednia Suzanne Collins, zakup własny

I dodatkowo, o czym zapomniałam: Alicja królowa zombie Gena Showalter, egzemplarz od grupy wyd. Harlequin

Nie mam pojęcia, kiedy to przeczytam, ale zaczynają się wakacje i trzy tygodnie pracy w szkole. Później mam wolne, więc postaram się chociaż połowę przeczytać w czerwcu.
Obsługiwane przez usługę Blogger.