#3 Muzycznie

środa, czerwca 24, 2015


Dzisiaj na muzycznej tapecie (ostatni taki post był opublikowany w marcu, lol) jest kilka nowości ostatniego miesiąca, dwóch czy nawet trzech (albo kilka lat). Muzyka jest najważniejsza, słucham ostatnio na okrągło piosenki, które normalnie odbiegają od mojego gustu. Let's go!


Loic Nottet - Rythm inside
Niezaprzeczalnie najlepsza piosenka, wokalista i występ na żywo! Czekam na płytę i nie mogę przestać do tego śpiewać!


Flo Rida ft. T-Pain - Low
Nie chcielibyście zobaczyć jak tańczę do tej piosenki, haha.


Taylor Swift ft. Kendrick Lamar - Bad Blood
Tej pani nie zobaczycie na moich playlistach zbyt często. Zresztą po ostatnich incydentach, raczej nie pałałam do niej większą sympatią. No w każdym razie, piosenka jest świetna!


Little Mix - Black Magic
Niepodważalnie najlepsza Perrie. Piosenka jest idealna na taką pogodę.


Charlie Puth ft. Meghan Trainor - Marvin Gay
Mój nowy mąż, ma taki piękny uśmiech.


Hannah Montana - Gonna Get This
Zdziwieni? Ja też, ale cóż... piosenka jest super.


Sarsa - Naucz mnie
Nie słucham polskich wokalistów, tak samo jak ich nie czytam, ale zawsze są wyjątki.


John Newman - Come And Get It
Piosenka odkryta przypadkiem, dzięki telewizji i mojej genialnej aplikacji do rozpoznawania piosenek. Nikt mi nie wmówi, że telefony są bez sensu.


Miłej zabawy, słuchania i komentowania.

PS Zapraszam do obserwowania Instagram'a i Twitter'a, tak samo jak lajkowania funpage'a. Pierwsze 100 osób dostanie follow back od razu.
PS2 W tym tygodniu powinien pojawić się pierwszy post o ekranizacjach, ale nie wiem jeszcze, czy będzie on w postaci filmiku czy zwykłego posta, w formie pisemnej.
PS3 Rozszerzam działalność, wchodzę na Youtube. Pierwsze posty będą dotyczyły BOOK TAG'ów.
Obsługiwane przez usługę Blogger.