#1 Linki miesiąca

sobota, sierpnia 15, 2015

Czółko! Wiem, wiem, już raz próbowałam z linkami miesiąca, ale jakoś mi nie wyszło. Dlaczego? Jeszcze kilka miesięcy temu, po prostu, nie czytałam innych blogów. Olewałam moich kolegów z branży, ale postanowiłam nie być taką ograniczoną wredotą i raz w miesiącu wstawiać, dosłownie kilka najciekawszych linków, które udało mi się znaleźć w danym miesiącu.

1. Wiadomo, wakacje się kończą, ale większość z nas jeszcze ma swój wymarzony wypoczynek przed sobą. Czy to w górach, nad polskim morzem czy na tropikalnych wyspach. Dlatego, każdemu przydadzą się porady: Jak spakować się na wakacje? 10 triców!

2. Czasami zdarza się, że autorzy wymyślają powieści, ale jakże chciałoby się przeczytać te powieści! Nadine nakręciła filmik, w którym właśnie porusza ten temat, mówi jakie Książki, których NIE MA chciałaby przeczytać. Osobiście, chciałabym zapoznać się ze wszystkimi książkami, które J.K. Rowling umieściła w HP.

3. Trochę hejtu, ale tyle prawdy. Sama zauważyłam nalot małolat na blogosferę, co raczej mi się nie podoba, ale Monika ujęła swoje spostrzeżenia w kilku akapitach w poście Jaki jest bloger książkowy? i, choć dość ostro, to bardzo trafnie.

4. No i teraz czas trochę po przynudzać, czyli coś ode mnie. Mianowicie, postanowiłam założyć drugiego bloga, również o tym co kocham w życiu najbardziej (nawet bardziej niż książki), czyli bloga o koniach. Porady na temat sprzętu, treningów, opisy zawodów, poradniki co zabierać, jak się przygotować, pierwsze crossy. Własnie tak zaczynam przygodę na Limonkowym koniu. I tu jest moje wielka prośba: polecajcie dalej, albo chociaż znajomym co interesują się jeździectwem? Na razie nie będzie tego wiele, ale mam nadzieję ruszyć ze wszystkim, kiedy ruszy rok szkolny i będę lepiej zorganizowana. Na tę chwilę, mam post o Czaprakach Eskadrona, więc możecie polecać! :)
Obsługiwane przez usługę Blogger.