[#12] Grudniowo

piątek, stycznia 01, 2016


Grudzień jest miesiącem, kiedy każdy dostaje świątecznej gorączki, nawet ci, którzy twierdzą inaczej. Osobiście nie wspominam dobrze tego miesiąca, ponieważ zdaje się, że do matury zostały raptem cztery tygodnie, nie miesiące. Zegar tyka, dni mijają, a ja jeszcze żyję w błogiej nieświadomości. Jednak dość smutków, w końcu mamy nowy rok, nowe plany i resztę tej noworocznej gadaniny!

Pod względem czytelniczym, grudzień był kiepski. Nie pamiętam, kiedy przeczytałam tylko cztery książki w ciągu miesiąca, a właściwie to pięć, bo jeszcze Ostatniego Olimpijczyka zaliczyłam przed 1 stycznia. Przy okazji, chciałam powiedzieć, że wprowadzę lekkie innowacje do recenzji, więcej Tagów i jeszcze kilka pomysłów. Wypadałoby jeszcze nadrobić kilka podsumowań serii!

Przypominam, że jestem również na portalach społecznościowych!
Facebook - Wąchając książki, macie zakładkę po prawej stronie,
Twitter - @wachajacksiazki,
Instagram - @yvesholic
oraz
Przypominam o wyzwaniu na rok 2016!

Recenzje:
1. Zbuntowany książę, Celine Kiernan - egz. od grupy wydawniczej Publicat [recenzja],
2. Ucieczka w dzicz, Erin Hunter - egz. od wydawnictwa Nowa Baśń [recenzja],
3. Kasacja, Remigiusz Mróz [recenzja],
4. Zaginięcie, Remigiusz Mróz [recenzja].
Obsługiwane przez usługę Blogger.