#13 Styczniowo

niedziela, lutego 07, 2016


W końcu przyszedł czas na czytelnicze podsumowanie miesiąca. Sporo tego było, ale dodałam również wyzwanie czytelnicze na goodreads.com na 100 książek. Jak możecie zauważyć, przeczytałam w nowym roku już 15 książek, ale na polskie publikacje wychodzi coś około 17 lub 18, bo kilka było w podwójnych tomach. Jeszcze póki piszę bez ładu i składu, chciałam dodać, że właśnie te powieści podzielone na dwie części (przez wydawnictwo Amber) będą recenzowane jak w oryginale, czyli jako jedną.

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 0/173cm + 17,6cm 

Przypominam, że jestem również na portalach społecznościowych!
Facebook - Wąchając książki, zakładka po prawej stronie,
Twitter - @wachajacksiazki,
Instagram - @yvesholic

Mam jeszcze pytanko, zanim zaczniecie przeglądanie przeczytanych książek. Chciałabym wejść w coś większego, czyli jednym słowem filmiki i kanał na YouTube. Nie wiem, czy coś z tego wyjdzie, ale chciałabym spróbować. Co o tym sądzicie? Chcielibyście usłyszeć mój głos, moje uwagi i zobaczyć moją twarz?

1. Osobliwy dom pani Peregrine - egzemplarz od wydawnictwa Media Rodzina, z Filmweba dowiedziałam się, że będzie ekranizacja! [recenzja]
2. Nieprzekraczalna granica [recenzja]
3. Ugly love - czekam na polską premierę, oj czekam [recenzja]
4. Niewidzialny most [recenzja]
5. Maybe Someday [recenzja]
6. Przepaść czasu - egzemplarz od grupy wydawniczej Publicat [recenzja]
7. W poszukiwaniu szczęścia - egzemplarz od wydawnictwa Prószyński i sk-a [recenzja]
8. Gregor i klątwa Stałocieplnych - egzemplarz od wydawnictwa IUVI [recenzja]
9. Bursztynowy dym - egzemplarz od grupy wydawniczej Publicat [recenzja]
10. Kary Klejnot - egzemplarz od wydawnictwa Zysk i sk-a [recenzja]
11. Forest Gump - egzemplarz od wydawnictwa Zysk i sk-a [recenzja]
12. Mapa czasu - egzemplarz od wydawnictwa Sonia Draga, genialna powieść! [recenzja]

A co Wy przeczytaliście w styczniu? Podawajcie swoja konta na IG, wszystkie zaobserwuję. Napiszcie co myślcie o moim pomyśle!
Obsługiwane przez usługę Blogger.