#3 Marcowe nowości

wtorek, marca 01, 2016


Dzisiaj skąpo, jeśli chodzi o premiery oraz słowa. Ciągle pracuję nad nowymi teksami i filmikiem!


Zacznijmy od W ramionach gwiazd, którego premierę przeniesiono na 2 marca, genialna historia, którą miałam okazję zrecenzować przed premierą. Następnie zbiór opowiadań, jedyny taki na całym świecie, Ricka Riordana, które swoją premierę mają również 2 marca. Prawdziwa gratka dla fanów autora. I jako trzecia pozycja, Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, którą również miałam okazję zrecenzować jeszcze przed 2 marca, którego ma miejsce premiera.


Ognisty pocałunek, z premierą 9 marca, koniecznie muszę się bliżej zapoznać. Wzięłam sobie na cel, zdobycie wszystkich powieści Armentrout i na razie nie jestem na dobrej drodze, ale jeszcze wszystko przede mną. Premierę 16 marca mają dwie zaskakujące pozycje, czyli niespodziewana powieść od Showalter Alicja i uczta Zombie oraz Art&Soul, którą wprost muszę przeczytać i będzie to druga książka, którą kupię w marcu.


Dwie pierwsze książki, to zapowiedzi na 16 marca od wydawnictwa Drageus, Czarna kolonia i Zgiełk wojny. Jestem ich bardzo, ale to bardzo ciekawa. I Inwazja na Tearling, 30 marca, chociaż nie czytałam pierwszego tomu, to myślę, że zdążę jeszcze to w tym roku nadrobić.


I trzy książki, które swoją premierę mają dopiero 30 marca, moje serce krwawi, czyli Rewizja od genialnego Mroza, intrygująca Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno oraz Pani Noc, od niezawodnej Cassandry Clare.


Na samo zakończenie, coś na co czekałam już kilka lat, czyli finał trylogii Nevermore. Gdybyście tylko mogli przeczytać moje i mojej przyjaciółki pomstowanie! No w każdym razie, to trzecia pozycja, którą muszę kupić w marcu.

Obsługiwane przez usługę Blogger.