PIERWOTNA vs FILMOWA

sobota, kwietnia 09, 2016
Już tłumaczę. Postanowiłam zrobić dla Was, moich Czytelników, małą zabawę. coś przyjemnego. Jeśli się nie przyjmie, to nie będę tego ciągnąć dalej, ale tworzenie tego posta dało mi wiele radości i zabawy, więc jest on dla mnie czymś wyjątkowym. PIERWOTNA, czyli pierwsze wydanie książki, które pojawiło się na polskim rynku wydawniczym (oznaczane literką P), a FILMOWA to okładka rodem z filmu, czy po prostu z aktorami. W każdym poście będzie po pięć porównań, jako że post będzie dodawany raz w miesiącu, na samym początku, to w każdym podsumowaniu będą ogłaszane wyniki.

Jak wybrać?
Bardzo prosto. Zwyczajnie wypisujecie numery od 1-5 i zaznaczacie przy tym: P lub F - trochę jak w szkole. Nie sądzę, że sprawi to komuś problem, ale w razie czego na samym dole znajdziecie mój ranking. Nie musicie koniecznie mieć je przeczytane lub obejrzane. Jest to typowo wzrokowa zabawa. :)

1. Piąta fala Rick Yancey


2. Pięćdziesiąt twarzy Greya E. L. James


3. Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman


4. Gra Endera Orson Scott Card


5. Miasto kości Cassandra Clare


P - pierwotna
F - filmowa

Mój ranking:
1. P
2. F
3. F
4. F
5. P

Większość FILMOWYCH okładek, ale nie przejmuję się tym, jeszcze wiele powieści i ich podwójnych okładek przede mną. A jak to jest w Waszym przypadku, jeśli chodzi o te książki? :)
Obsługiwane przez usługę Blogger.