#17 Majowo

środa, czerwca 01, 2016


Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 107/173cm +16,5cm

Przypominam, że jestem również na portalach społecznościowych!
Facebook - Wąchając książki, macie zakładkę po prawej stronie,
Twitter - @wachajacksiazki,
Instagram - @wachajacksiazki
Snapchat - gwiaaazdaaa



Przeczytane w maju:
1. Bez słów Mia Sheridan - zakup własny;
2. Mroczny przypływ Jennifer Donnelly - egzemplarz od wyd. Zielona Sowa;
3. Dziecko Odyna Siri Pettersen - egzemplarz od wyd. Rebis;
4. Pożar Brandon Sanderson - egzemplarz od wyd. Zysk i Sk-a;
5. To skomplikowane. Julie Jessica Park - egzemplarz od wyd. Znak;
6. Mroczne piętno Marie Lu - prezent urodzinowy z października;

Recenzje:

Kanał:

Maj nie był dla mnie najlepiej spożytkowanym miesiącem. Przeczytałam marne 6 książek, ale za to treść nadrabiała. Moje plany na najbliższy miesiąc rysują się dość kolorowo, zresztą założyłam się, że przeczytam 18 książek w czerwcu (zakład z Patrycją z Szczerze o książkach). Możecie trzymać kciuki, a teraz przedstawiam Wam moje plany na nowy miesiąc. Dwóch książek jeszcze na nim nie ma, bo są to nowości czerwcowe i czekam, aż do mnie dotrą (lub dotarły, w zależności, kiedy wstawiłam post i przyszła paczka :)). 



Na blogu już pierwsze zmiany. Na kanale ciągle wszystko stoi, bo nie mam weny na tworzenie. Życzcie mi powodzenia w moich postanowieniach, nie wiem, jak to zrobię, ale jeśli przeczytam 18 książek (jak nie więcej) i wygram zakład, to możecie uznać mnie za boga. Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co robię i czytam, to zapraszam na IG oraz Snapchata.

I najważniejsze pytanie: co Wy przeczytaliście w maju?
Obsługiwane przez usługę Blogger.