#23 LISTOPADOWO: podsumowanie czytelnicze+BOOK HAUL+TBR

środa, grudnia 07, 2016

Listopad okazał się dla mnie jeszcze dziwniejszym miesiącem niż październik. Może to wina pogody, która pod koniec okazała się całkiem październikowa i poczułam się znacznie gorzej pod względem czytelniczym i kaca książkowego. Na blogu było dziwnie cicho, co nie znaczy, że nic się nie działo. Poprawiłam, na ile się dało, moje recenzje książek Riordana (linki poniżej) i ukazało się pewne wyzwanie (link poniżej, zakładka powyżej), które sama opracowałam, co napawa mnie dumą, ale również przerażeniem. Co za tym idzie, listopadowy TBR poszedł w las, a ja zakończyłam miesiąc z ogromnym kacem książkowym. Chciałam na zakończenie jeszcze dodać, że pod koniec miesiąca byłam na Fantastycznych zwierzętach i jak je znaleźć, dwukrotnie, i powiem Wam, że mi film zwalił mnie z nóg, więc na pewno możecie spodziewać się krótkiej recenzji w grudniu. Książek też przeczytałam całkiem sporo i jeszcze udało mi się wcisnąć cztery krótkie opowiadania, więc jestem zadowolona, chociaż żadnej powieści z mojej półki nie planowałam przeczytać. Co by tu jeszcze napisać? Nie myślcie sobie, że moje studia to taki spokojny, łatwy kierunek. Po prostu większość książek przeczytałam na wykładach z wiedzy obywatelskiej i społecznej, dlatego skończyłam listopad z 13 książkami, z czego 5 przeczytanych ponownie oraz 4 opowiadaniami.

Obejrzane filmy:
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - dwa razy;
Teoria wszystkiego;

Kanał:
#9 BOOK HAUL: październik;

Posty okołoksiążkowe:
Czytam Riordana;
.
PODSUMOWANIE CZYTELNICZE



ilość przeczytanych stron: 4660
średnia ilość stron dziennie: 155

1. Potomkowie Tosca Lee [10/10]
2. Grzesznik Maggie Stiefvater [9/10];
3. Ognisty pocałunek Jennifer L. Armentrout [9/10];
4. Spójrz mi w oczy, Audrey Sophie Kinsella [7/10];
5. Czerwona Piramida Rick Riordan [10/10];
6. Złodziej pioruna Rick Riordan [10/10] - przeczytane ponownie;
* Percy Jackson i skradziony rydwan Rick Riordan [10/10];
7. Morze potworów Rick Riordan [10/10] - przeczytane ponownie;
* Percy Jackson i spiżowy smok Rick Riordan [10/10];
8. Klątwa tytana Rick Riordan [10/10] - przeczytane ponownie;
9. Bitwa w Labiryncie Rick Riordan [10/10] - przeczytane ponownie;
* Percy Jackson i Miecz Hadesa Rick Riordan [10/10];
10. Ostatni Olimpijczyk Rick Riordan [10/10] - przeczytane ponownie;
* Percy Jackson i Laska Hermesa Rick Riordan [9/10];
11. Król kruków Maggie Stiefvater [8/10];
12. Król magii Lev Grossman [6/10];
13. Znajdź mnie Laurelin Paige [10/10];

BOOK HAUL


1. Hotel nad oceanem Colleen Coble;
2. Przeznaczenie Luke'a i Violet Jessica Sorensen;
3. Mroczna materia Blake Crouch;
4. Co mnie zmieniło na zawsze Amber Smith;
5. Znajdź mnie Laurelin Paige - przeczytane;

TBR


grudniowy TBR:
1. Alicja w krainie czasów. Czas zaklęty;
2. Alicja w krainie czasów. Czas opowiedziany;
3. Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu;
4. Szkoła bogów;
5. Ognisty Tron;
6. Hotel nad oceanem;
7. Przeznaczenie Violet i Luke'a;
8. Mroczna materia;
9. Co mnie zmieniło na zawsze;
10. Pół świata;

#7ReadUp TBR:
1. Cień węża;
2. Miecz lata;

listopadowy TBR: 5/10
Obsługiwane przez usługę Blogger.