#24 GRUDNIOWO: podsumowanie czytelnicze+BOOK HAUL+TBR+zapowiedzi

niedziela, stycznia 01, 2017

Grudzień nie był dla mnie dobrym miesiącem. Wiadomo święta, których nie znoszę, trzy kolokwia z chemii i mało czasu na czytanie. Do tego nieubłaganie zbliżające podsumowania minionego roku całkowicie pozbawiły mnie sił, ponieważ nie za bardzo lubię patrzeć za siebie (chyba, że chodzi o książki). Dlatego w połowie miesiąca stwierdziłam, że podsumowanie minionego roku będzie krótkie i zwięzłe, w postaci najlepszych książek, które przeczytałam w 2016 oraz kilka liczb, które są dla mnie dość ważne, bo pokazują jak popularny staje się blog. Pojawi się jeszcze post, w którym będą wszystkie nieprzeczytane książki na moich półkach.

Nie obędzie się bez kilku subtelnych zmian: do każdego podsumowania miesiąca będą dodawane na samym końcu zapowiedzi na następny miesiąc oraz postaram się wrzucać więcej postów, które nie są tylko recenzjami, ale podsumowaniami serii, zestawieniami czy różnymi okołoksiążkowymi postami. Na zakończenie chciałam dodać, że moje opinie będziecie mogli standardowo przeczytać na blogu, lubimyczytać oraz na goodreads.

Obejrzane filmy/seriale:
1. Duma i uprzedzenie (1995);

Kanał:
#7READUP christmas edition: TBR
#2 UNBOXING | INFO
#3 UNBOXING
#10 BOOK HAUL: listopad

Posty okołoksiążkowe:
TOP10: fantastyka
.
PODSUMOWANIE CZYTELNICZE


ilość przeczytanych stron: 3 222
średnia ilość stron dziennie: 104

1. Przeznaczenie Violet i Luke'a Jessica Sorensen [9/10];
2. Ognisty tron Rick Riordan [10/10];
3. Zimowy ślub Lisa Kleypas [10/10];
4. Mroczna materia Blake Crough [7/10];
5. W teatrze uczuć Lisa Kleypas [10/10];
6. Wyjdź za mnie Lisa Kleypas [10/10];
7. Cień węża Rick Riordan [10/10];
8. Miecz lata Rick Riordan [10/10];

BOOK HAUL

1. Młot Thora Rick Riordan;
2. Pomyślne wiatry Jennifer Donnelly;
3. Znajdź mnie Laurelin Pagie - przeczytane;
4. Przebudzenie króla Maggie Stiefvater;
5. Był sobie pies W. Bruce Cameron;
6. Driven K. Bromberg;
7. Fueled K. Bromberg;
8. Crashed K. Bromberg;
9. Raced K. Bromberg;
10. Warleggan Winston Graham;
11. Zimowy ślub Lisa Kleypas - przeczytane;
12. Ogień Bernard Berg;
13. Love story & Historia Olivera Erich Segal;
14. Wyznania gejszy Arthur Golden;
15. Płytkie groby Jennifer Donnelly;
16. Kapuś Olivia Samms;
17. Uwiedź mnie Lisa Kleypas;
18. Pokochaj mnie Lisa Kleypas;
19. Znajdź mnie Lisa Kleypas;

TBR

styczniowy TBR:
1. Był sobie pies;
2. Pomyślne wiatry;
3. Driven;
4. Zagubiony heros;
5. Fueled;
6. Skazani na ból;
7. Ogień;
8. Rozważna i romantyczna;
9. Crashed;
10. Raced;

ZAPOWIEDZI


1. Making Faces Amy Harmon (wyd. Editio Red) - 5 stycznia;
2. Endgame. Reguły gry Jmes Frey (wyd. Sine Qua Non) - 11 stycznia;
3. W spojrzeniu wroga Amie Kaufman, Meagan Spooner (wyd. Moondrive) - 11 stycznia;
4. W sercu światła Amie Kaufman, Meagan Spooner (wyd. Moondrive) - 11 stycznia;
5. Waleczna czarownica Danielle L. Jensen (wyd. Galeria Książki) - 11 stycznia;
6. Ostatnie tchnienie Jennifer L. Armentreout (wyd. Filia) - 18 stycznia;
7. Gracz Vi Keeland (wyd. Kobiece) - 20 stycznia;
8. Ogień, który ich spala Brittainy C. Cherry (wyd. Filia) - 25 stycznia;

Obsługiwane przez usługę Blogger.