LIEBSTER BLOG AWARD

niedziela, lipca 05, 2015


Pierwszą nominację dostałam pod koniec kwietnia od Marleny z Książkowa-mania, przepraszam za zwłokę i dziękuję. Trochę czasu minęło, ale wreszcie znalazłam chęć i czas.

1. Jaki jest Twój ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny?
Ulubiony? Chyba powiedziałabym, że biologia. Znienawidzony? Angielski, niemiecki i chemia!

2. Najlepsza książka z przekazem.
Nie wiem do końca z jakim przekazem, ale chyba książki Rachel Van Dyken: Utrata i Toxic.

3. Jaka jest Twoja ulubiona seria książkowa?
Dobre pytanie, Naznaczeni mężczyźni Jay Crownover i Poza czasem Evy Voller.

4. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Rozwinąć bloga, tatuaże i zdań maturę.

5. Na miejscu jakiego książkowego bohatera chciałabyś się znaleźć? Dlaczego?
Salem, bo Rowdy. Ewentualnie Shaw, bo Rule.

6. Za co lubisz siebie a za co nienawidzisz?
Nie wiem, co to za pytanie, bo nie wiem jak to się ma do poprzednich, ale lubię siebie za gust muzyczny, książkowy, do mężczyzn i za szczerość. Nie lubię siebie za wiele rzeczy, ale chyba najbardziej za pokładanie w ludziach nadziei.

7. Jakie jest twoje hobby?
Książki, muzyka i jeździectwo.

8. Interesujesz się jakimś sportem (niekoniecznie musisz go uprawiać)?
Jeździectwo, jestem zawodniczką Wszechstronnego Konkursu Konia Wierzchowego (WKKW).

9. Ulubiona para książkowa :))
Shaw i Rule, Rowdy i Salem, Anna i Sebastiano, Gabe i Sayler oraz Gwenny i Gideon.


Druga nominacja jest od Agnieszki z bloga Książka od kuchni, za co bardzo dziękuję. Jest to dzisiejsza nominacja, więc jedziemy!

1. Ulubiona okładka książkowa.
Chyba wszystkie z serii Poza czasem Evy V.

2. Czy Twój ulubiony autor kiedykolwiek rozczarował Cię jakąś książką?

Troszeczkę, minimalnie.

3. Co sądzisz o ebookach?

Sama czytam, kiedy nie mam jakiejś książki. Psują wzrok, ale przynajmniej nie muszę biegać z ciężką i wypchaną torbą.

4. Najpierw książka, potem film - zgadzasz się? Dlaczego? Jak jest u Ciebie?

Zgadzam się z tym stwierdzeniem, ale sama często zaczynam od filmu, bo nie mogę się powstrzymać.

5. Gdzie najbardziej lubisz czytać?

Na łóżku, w samochodzie i w autobusie lub tramwaju.

6. Zdarza Ci się nie dokończyć książki? Dlaczego?

Owszem, ponieważ jest zazwyczaj nudna lub nie mam na nią ochoty. Zwykle później ją dopadam i kończę w kilka godzin.

7. Na bezludną wyspę możesz zabrać ze sobą tylko jedną książkę. Jaki byłby Twój wybór i dlaczego akurat ta?

Rowdy, ponieważ to Rowdy i napisała ją w końcu Jay Crownover!

8. Masz jakiś ulubiony książkowy cytat?

Mam ich wiele, ale ostatnio trafiłam na bardzo trafny.
"Ludzie rzadko myślą to, co mówią. Dla mnie "przepraszam" to tylko kolejne słowo, którego nadużywają - podobnie jak "kocham". 
"Kocham lody", "kocham naleśniki", "kocham kolor niebieski" - gówno prawda. Bo kiedy ja mówiłem "kocham", to znaczyło, że wykrwawiłem się dla ciebie. Kiedy wypowiadam słowo "miłość", powołuję je do życia. Uskrzydlam swoją duszę - łączę się z tobą."

9. Podaj 5 książek, które zamierzasz przeczytać w wakacje.

Każdego dnia Davida L., Tak krucho... Tammary W., Serafina Rachel H. i pewnie wiele, wiele innych, które nie przychodzą mi do głowy.

10. Czy trafiłaś/trafiłeś kiedyś na pozycję, którą wszyscy polecali, a Tobie nie przypadła do gustu? Co to było?

"Pod skrzydłami Matki Mroku" Kathrin Szczepaniak. Wszystkie blogerki polecały, ale książka nie urywa.

11. Co teraz czytasz?

Aktualnie się nad tym zastanawiam.
Obsługiwane przez usługę Blogger.