TOP 5: Akcja powieści w czasie roku szkolnego

poniedziałek, sierpnia 31, 2015


Jak wiadomo część z nas idzie do szkoły, być może to ostatni rok w jego życiu, gdzie spędzi go w obskurnej szkole i pozostaną już studia lub prawdziwe dorosłe życie. Ja niedawno odkryłam swoje powołanie i zamierzam dążyć do tego z całych sił, ale nie chcę również zaniedbywać bloga. Jak pewnie sami rozumiecie, jestem w klasie maturalnej, mam codzienne treningi i recenzji będzie znacznie mniej, ale postaram się czytać przynajmniej jedną książkę tygodniowo. Będą to głównie pozycje recenzenckie, więc najświeższe nowości.

W tym poście chciałam Wam pokazać moje ulubione pozycje, które wyszły w 2015 roku + mała niespodzianka i dzieją się w czasie roku szkolnego. Świetna zabawa, miłość i przygody, żeby każdy znalazł coś dla siebie. Gotowi? A jakżeby inaczej!


1. Simone Elkeles Prawo przyciągania

Jakże można nie kochać tej serii? Dwa długie lata czekałam aż wydadzą drugą część, straciłam nawet nadzieję, że kiedykolwiek ją wydadzą, a tu proszę! Polecam i kocham, kocham i polecam. Uwielbiam styl Elkeles i jej różnorodny świat, gdzie uczy tolerancji, miłości, poświęcenia. Zresztą trzeba samemu przeczytać, żeby wiedzieć, co to znaczy.






2. Jessica Sorensen Przypadki Callie i Kaydena

Jest to najlepsza książka, którą przeczytałam w 2015 roku, gdzie autorki nie znałam jeszcze wcześniej. Zakochałam się w bohaterach i ich rozterach, polubiłam chyba wszystkich, którzy tylko wystąpili i przyjaźnili się z głównymi bohaterami. Do tego narracja i to tlące się uczucie pomiędzy Callie i Kaydenem, nie wiem jak przeżyłam lekturę, ale udało się i chciałabym więcej. Podobno prace nad drugą częścią są w trakcie tworzenia, więc trzymam kciuki.




3. Carina Bartsch Lato koloru wiśni

Bezkonkurencyjna, druga najlepsza powieść 2015 roku i akcja również dzieje się w czasie roku, ale akademickiego. Jeden pies, w końcu takiej pozycji nie można przepuścić, prawda? Jest to chyba najbardziej popularna książka i recenzja na blogu, musicie uwierzyć mi na słowo, oraz niebywała historia, przez którą nabrałam rumieńców przejęcia, a bohaterowie nawet za sobą nie przepadali! Premier a drugiej części najprawdopodobniej w październiku, wyczekujcie recenzji!




4. Holly Black, Cassandra Clare Próba żelaza

Teraz coś dla fanów fantastyki i Harry'ego Pottera. Nowa seria, która jest pomieszaniem twórczości Rowling, Riordana i samej Clare. Już ją uwielbiam, choć zazwyczaj nie gustuję w jedenastolatkach :)
Już nie mogę doczekać się, kiedy wyjdzie druga część i będę mogła zatopić się w przyjemnościach świata magicznego!





5. Rachel van Dyken Toxic

Pierwsza część wywołała u mnie łzy, druga również, więc dla miłośników łez i smutnych historii ze szczęśliwym zakończeniem, jest w sam raz. Chociaż jestem ciekawa jak wyszło zakończenie trylogii, to nie omieszkam stwierdzić, że jest to jedna z przyjemniejszych i poruszających do łez każdą częścią, seria. Chwała za to autorce.

Utrata | Toxic






 + Tammara Webber Tak krucho...

Dodatkowa pozycja i niespodzianka, to moje pierwsze LOVE i najlepsza książka ze wszystkich. Była wydana w 2014 roku, dlatego jest jako niespodzianka. Nie będę pisać, bo jest recenzja, ale polecam, bo tego nie można nie polecić!

Tak blisko... | Tak krucho...





A Wy? Macie jakieś pozycje na rozweselenie sobie roku szkolnego? Może jakieś inne sposoby?
Obsługiwane przez usługę Blogger.