[#10] Październikowo

niedziela, listopada 01, 2015


Taak, mogłabym powiedzieć, że jestem osobą niesłowną, bo jestem. Miałam robić podsumowania po każdej porze roku, ale stwierdziłam, że jestem bardzo leniwa i muszę to zwalczyć, poza tym bardzo Was, moich Czytelników, zaniedbuje, ułatwiając sobie robotę. Tak więc, w ramach pokuty, będę dodawać co miesięczne podsumowania, stosiki oraz zapowiedzi, które będą typową piątką MUST HAVE.

Nie będę już rozpisywała się jak mi ciężko, bo matura, sprawdziany, szkoła, treningi i książki, bo wszystko (oprócz spraw dotyczących szkoły) wybrałam sobie sama i sama muszę się z tym zmagać. Nie narzekam, ponieważ blog jest dla mnie czymś w rodzaju wyzwania, dlatego czytam. A treningi... to już bardziej delikatna sprawa, ale nie mogłabym się od nich uwolnić, tak długo walczyłam. Dość gadania, czas na recenzje.

Recenzje:
1. Ender Lissa Price - egz. recenzencki od wydawnictwa Albatros [recenzja]
2. Rebelianci Kristen Simmons - egz. recenzencki od grupy wydawniczej Publicat [recenzja]
3. Gregor i Przepowiednia Zagłady Suzanne Collins - egz. recenzencki od wydawnictwa IUVI [recenzja]
4. Czarne jak heban Salla Simukka - egz. z mojej półki, leżał już tam pół roku [recenzja]
5. Wstyd Rachel Van Dyken - e-book [recenzja]
6. Śmierć nocy letniej Philip Gooden - egz. recenzencki od wydawnictwa HarperCollins [recenzja]
7. Płonąca korona Rea Carson - egz. recenzencki od wydawnictwa Albatros [recenzja]
8. Zima koloru turkusu Carina Bartsch - egz, recenzencki od wydawnictwa Media Rodzina [recenzja]

Nie uważam, że osiem książek, to zły wynik. W obecnym czasie, a raczej jego braku, to bardzo dobry albo rewelacyjny wynik. A jak Wam poszedł październik?
Obsługiwane przez usługę Blogger.