#2 Stos październikowy

wtorek, listopada 03, 2015
W październiku miałam swoje urodziny, odbyło się dość sporo ciekawych premier, więc książek uzbierało się nie mało, bo aż 25! Niewyobrażalna liczba, która doprowadziła mnie na skraj szaleństwa i kazała przemeblować całą biblioteczkę, w której dalej nie ma miejsca, żeby wyeksponować każdą powieść i dać jej należyte miejsce. Pozwólcie, że nie będę wymieniać autorów, bo normalnie zakręci mi się w głowie. 

Przypominam również o moim INSTAGRAM'IE: yvesholic, gdzie publikuję zdjęcia wszystkich, książek, które aktualnie czytam i serii! :)



Od góry, z lewej:
1. Wszystkie jasne miejsca - egzemplarz przyszedł, ale nadawca bliżej nieznany, przychodzi mi tylko czekać na identyfikację,
2. Lewiatan - prezent urodzinowy, nie posiadam pierwszego tomu, więc pozostaje mi tylko czekać na fundusze,
3. Zanim się pojawiłeś - kolejny prezent, już nie mogę się doczekać tej powieści; już czuję łzy pod powiekami,
4. Łaska utracona - zakup mój własny, prezent dla siebie od siebie; promocja w Biedronce, nie mogłam się oprzeć,
5. Miecz lata - zakup własny, do kolekcji;
6. Cień węża - zakup własny, do kolekcji;
7. Ognisty tron - zakup własny, do kolekcji;
8. Czerwona piramida - zakup własny, do kolekcji;

Od lewej, pośrodku 
9. Samotność w sieci. Tryptyk - prezent na urodziny;
10. Śmierć nocy letniej - egz. recenzencki od HarperCollins [recenzja]
11. Zima koloru turkusu - egz. recenzencki od Media Rodzina [recenzja]
12. Zatruty tron - egz. recenzencki od Publicatu;
13. Królestwo cieni - egz. recenzencki od Publiatu;
14. Zbuntowany książę - egz. recenzencki od Publiatu;

Od góry, z prawej:
15. Ocalenie Callie i Kaydena - egz. recenzencki od Zysk i Sk-a [recenzja]
16. Klucz niebios - egz. recenzencki od Sine Qua Non; 
17. Królowa cieni - prezent urodzinowy, nie posiadam pierwszej części, więc trochę to potrwa;
18. Malfeto. Mroczne piętno - prezent urodzinowy;
19. Las zębów i rąk - prezent urodzinowy, z tym pójdzie łatwiej;
20. Dzień 21 - egz. przyszedł, ale nie znam nadawcy, jestem na etapie poszukiwania;
21. Więcej krwi - egz. od Publicatu, ale przyszedł niezapowiedziany, więc data przeczytania nie jest nawet poznana;
22. Ten jeden dzień - zakup własny;
23. Ten jeden rok - prezent urodzinowy;
24. Rebelianci - egz. recenzencki od Publicatu [recenzja]

Nie ma na zdjęciu:
25. Płonąca korona - egz. recenzencki od Albatrosa [recenzja]

A czy Wy polecacie, którąś z przybyłych do mnie książek? A może któraś szczególnie zwróciła Waszą uwagę? Piszcie!
Obsługiwane przez usługę Blogger.