#3 Stos listopadowy

niedziela, listopada 29, 2015


Witajcie! Dzisiaj przedstawiam Wam zdobycze, książki, które przybyły do mojej biblioteczki w listopadzie. Kilka z nich są moimi prezentami dla siebie, więc jestem z nich bardzo zadowolona. Muszę jednak przyznać, że wydawnictwa mnie rozpieszczają i wydają powieści najlepsze z najlepszych.

(lewa, od góry)
1. Ucieczka w dzicz - dziecko nowej współpracy z wyd. Nowa Baśń;
2. Piękny gracz - egz. wydawniczy od Zysk i Sk-a, jestem niezmiernie ciekawa co tym razem autorki wymyśliły;
3. Imperium ognia - kupiona pod impulsem recenzji na blogu Książki są zwierciadłem duszy;
4. Stigmata - kolejna książka kupiona pod impulsem recenzji na THIECING BOOKS;
5. Oczy smoka - stwierdziłam, że czas na Kinga, więc kupiłam również pod impulsem, ale tym razem przez przyjaciółkę, której sprawiłam dokładnie ten sam prezent;
6. Złoty syn - egz. wydawniczy od Drageus Publishing House [recenzja]
7. Złota krew - jw. [recenzja]

(na środku, od lewej)
8. Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań - prezent ode mnie;
9. Osobliwy dom pani Peregrine - egz. od wydawnictwa Media Rodzina;

(prawa, od góry)
10. Równowaga - co prawda nie jest to moja książka, bo pożyczona, ale mam nadzieję, że ciekawa;
11. Zaginięcie - kupiłam w ciemno;
12. Kasacja - jw.;
13. Miasto niebiańskiego ognia - wreszcie na mojej półce;
14. Miasto popiołów - jw. [recenzja]
15. Miasto zagubionych dusz - jw.

Wrzucajcie w komentarzach linki do swoich stosów, a każdy z przyjemnością obejrzę i skomentuję.
Obsługiwane przez usługę Blogger.