#1 Z mojej półki: nieprzeczytane

piątek, lutego 12, 2016
Hej! Pewnie już znacie mój talent fotograficzny, a raczej jego brak. Dzisiaj przybywam ze specyficznym postem, na którego pomysł wpadłam zupełnie spontanicznie. Myślę, że zrobię z tego jakiś cykl. Miałam uczyć się na dwa sprawdziany, ale cóż... Każdy ma jakieś priorytety. 

Prezentuję Wam wszystkie moje książki, nie egzemplarze recenzenckie, ale te powieści, które kupiłam i gromadziłam od kilku miesięcy. Celem tego postu jest zmotywowanie mnie do przeczytania tej góry książek, które zalegają w moim pokoju. Stan książek na dzień 7 lutego. Oczywiście, nie przeczę, że jeszcze dokupię kolejne powieści, mam przecież jeszcze kilkadziesiąt MUST HAVE! 



1. Wielki Błękit Veronica Rossi
2. Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick
3. Ten jeden rok Gayle Forman
4. Ten jeden dzień Gayle Forman
5. Stigmata Beatrix Gurian
6. Linia serc Rainbow Rowell
7. Alicja i Lustro Zombie Gena Showalter
8. Alicja w Krainie Zombie Gena Showalter


9. Hobbit J.R.R. Tolkien
10. Bractwo Pierścienia J.R.R. Tolkien
11. Dwie wieże J.R.R. Tolkien
12. Powrót króla J.R.R. Tolkien
13. Czerwona królowa Victoria Aveyard
14. Złota skóra Carla Montero
15. Szmaragdowa tablica Carla Montero
16. Wiedeńska gra Carla Montero


17. Magonia Maria Dahvana Headley
18. Porwana pieśniarka Danielle L. Jensen
19. Miecz lata Rick Riordan
20. Cień węża Rick Riordan
21. Ognisty tron Rick Riordan
22. Czerwona piramida Rick Riordan
23. Miasto niebiańskiego ognia Cassandra Clare
24. Miasto zagubionych dusz Cassandra Clare


25. Krew elfów Andrzej Sapkowski
26. Czas pogardy Andrzej Sapkowski
27. Dar James Patterson, Ned Rust
28. Czarownica James Patterson, Gabrielle Charbonnet
29. Dni krwi i światła gwiazd Lani Taylor
30. Will Grayson, Will Grayson John Green, David Levithan
31. W śnieżną noc John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
32. Podaruj mi miłość autor zbiorowy


33. Zakochany Dracula Karen Essex
34. Atrofia Lauren DeStefano
35. Imperium ognia Sabaa Tahir
36. Lewitan Thomas E. Sniegoski
37. Las zębów i rąk Carrie Ryan
38. Mroczne piętno Marie Lu
39. Oczy smoka Stephen King


40. Na zakręcie Nicholas Sparks - wybaczcie, trochę się nie zmieściło
Ostatnia piosenka Nicholas Sparks - nie ma numeru, ponieważ ją czytałam i nie wiem skąd się tam wzięła
41. Łaska utracona Bree Despain
42. Charlie Stephen Chbosky
43. Walka światła i mroku o Percy Parker Leanna Renee Hieber
44. Dziwna i piękna opowieść o Percy Parker Leanna Renee Hieber
45. Blask Amy Kathleen Ryan
46. Gra o tron George R.R. Martin
47. W czasach, gdy ubywało światła Eugen Ruge
48. Eona. Ostatni lord smocze oko Alison Goodman

Kolejności książek są odwrotne lub prawidłowe - kompletny chaos, za który bardzo przepraszam, zorientowałam się pisząc post. Jest kilka niedociągnięć, ale chyba udało mi się osiągnąć zamierzony cel. W 2016 mam do przeczytania 48 książek z własnej biblioteczki. Mogło być gorzej. Na koniec roku odświeżę ten post i pododaję recenzję, jeśli uda mi się coś przeczytać. Życzcie mi powodzenia!
Obsługiwane przez usługę Blogger.