WAKACJE 2017 | tbr

czwartek, czerwca 29, 2017


Chyba wreszcie przyszedł czas, żeby zrobić postanowienie, co przeczytam w swoje trzy miesiące wakacji. Nie myślcie jednak, że będę się lenić i bawić się w wyliczanki, co dzisiaj przeczytam, oj nie. We wrześniu czeka mnie sesja poprawkowa, a wierzcie mi, będzie to prawdziwa masakra piłą mechaniczną. A jednak, chciałabym chociaż przez chwilę, między notatkami z botaniki do jutrzejszego egzaminu, pomyśleć o czymś miłym i przyjemnym. 

Na kanele możecie obejrzeć filmik i zobaczyć, jak wyglądają okładki.
Zaś na Instagramie będziecie mogli śledzić moje postępy, ponieważ po każdej przeczytanej książce, wrzucam jej zdjęcie.

W tym roku na wakacje wybrałam bardziej wykonalne zadanie, czyli przeczytanie piętnastu książek plus dwóch, w których jestem w połowie, więc nie policzyłam ich teoretycznie jako książki do przeczytania. Jeśli mam być szczera, to nie sądzę, że je wszystkie przeczytam, ale chciałabym chociaż część ich przenieść na listę przeczytane. A oto one:

* Krew Olimpu Rick Riordan;
* Ania z Szumiących Topoli Lucy Maud Montgomery;
1. Wymarzony dom Ani Lucy Maud Montgomery;
2. Ania ze Złotego Brzegu Lucy Maud Montgomery;
3. Dolina Tęczy Lucy Maud Montgomery;
4. Rilla ze Złotego Brzegu Lucy Maud Montgomery;
5. Królowa Tearlingu Erika Johansen;
6. Inwazja na Tearling Erika Johansen;
7. Losy Tearlingu Erika Johansen;
8. Szklany tron Sarah J. Maas;
9. Korona w mroku Sarah J. Maas;
10. Dziedzictwo ognia Sarah J. Maas;
11. Królowa cieni Sarah J. Maas;
12. Imperium burz Sarah J. Maas;
13. Porwana pieśniarka Danielle L. Jensen;
14. Ukryta łowczyni Danielle L. Jensen;
15. Waleczna czarownica Danielle L. Jensen;
Obsługiwane przez usługę Blogger.