DZIKI ROMANS | Christina Lauren


Dziki romans („Dirty Rowdy Thing”) Christina Lauren, wyd. Zysk i S-ka 2018

Romans z byłym mężem? Może dla Harlow to nie jest coś codziennego, ale romans jest zawsze mile widziany, zwłaszcza z mężczyzną prawie doskonałym. Lecz kiedy znów spotyka Finna i to jeszcze w swoim mieście, ich ścieżki znów się łączą i dostarczają nowych wrażeń – cielesnych i nie tylko. Czasem ludzie są sobie przeznaczeni, uczucie rodzące się z niczego, tak silne, że nie można przejść obojętnie do dnia jutrzejszego. Jak potoczy się relacja tej dwójki? Jak bardzo siebie zranią?

Christina Lauren to według mnie jeden z najlepszych, jak nie najlepszy, autorski duet. Ich pierwszą serię mam już za sobą, ale ciągle do niej wracam z prawdziwą przyjemnością (myślę, że czas przeczytać ją w całości ponownie). Niezmiernie się ucieszyłam na wieść o premierze innych książek i chociaż „Słodkich rozkoszy” jeszcze nie przeczytałam, to „Dziki romans” mnie totalnie i zachwycająco zniszczył.

Już od wstępu widać postępy autorek w stylu i rozwijaniu fabuły. Chociaż ja nigdy nie narzekam na szybko toczącą się akcję, nawet w romansach preferuję nienaturalne przyspieszenie relacji. Ze względu na to, że nie znałam pierwszego tomu, to kilka rzeczy zostało dla mnie niejasnych lub tajemniczych, co tylko działa na plus, ponieważ mogę spokojnie sięgnąć po pierwszy tom bez spoilerów.

„Dziki romans” to wszystko to, co obiecuje wydawca, ale również o wiele, wiele więcej. Ta książka jest przede wszystkim ostra i namiętna, ale również pełna zawiłości i sprzeczności. Nie łatwo zrozumieć człowieka, jeśli nie chce być zrozumiany. Bohaterowie, Harlow i Finn, to silne charaktery, które łączy dziwna, ale jednocześnie bardzo silna chemia. Mieszanka prawdziwie wybuchowa.

Polecam wszystkim miłośniczą romansów, tych pikantnych i szokujących. Nie znajdziecie innych autorek tak wstrzelających się w punkt. Christina Lauren potrafią napisać coś słodkiego, chwytającego za serce i jednocześnie przyprawiającego o szybsze bicie serca oraz szeroki uśmiech. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam. Zresztą jak wszystkie powieści tegoż duetu.

W skład seriiWild Seasons wchodzą:
Słodkie rozkosze | Dziki romans | Dark Wild Night | Wicked Sexy Liar

ZA MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU ZYSK I S-KA!

Obsługiwane przez usługę Blogger.