SIERPIEŃ 2018 | podsumowanie czytelnicze

sobota, września 01, 2018
O sierpniu będzie krótko i zwięźle, ponieważ kiedy piszę ten post, jestem totalnie padnięta i nie do życia, więc musicie mi wybaczyć. Jednak w minionym miesiącu działo się dość dużo, byłam nad morzem, byłam na spływie kajakowym (miazga, polecam każdemu, zajebista przygoda). I co tu jeszcze... a racja, PODBIŁAM SWÓJ ŻYCIOWY REKORD, czyli przeczytałam 17 książek w miesiąc. Nigdy mi się to nie udało, zatrzymałam się na 16. Planowałam jeszcze jedną, ale jednak niemoc i Chaol wybrali :D

O książkach nie będę się rozpisywać, ponieważ nie widzę sensu. Kilka z nich jest/będzie zrecenzowanych do końca października, więc możecie wyczekiwać. Oto one:

  1. Alec L.A. Casey;
  2. Keela L.A. Casey;
  3. Kane L.A. Casey;
  4. Aideen L.A. Casey;
  5. Spełnione marzenia Jessica Sorensen;
  6. Początek Mercedes Lackey;
  7. Czerwień rubinu Kerstin Gier;
  8. Ukryta wyrocznia Rick Riordan;
  9. Sekrety letniej nocy Lisa Kleypas;
  10. Sebastian Anne Bishop;
  11. Błękit szafiru Kerstin Gier;
  12. Zieleń szmaragdu Kerstin Gier;
  13. Nieczuły rozpustnik Lisa Kleypas;
  14. Imperium ognia Sabaa Tahir;
  15. Gniew i świt Renee Ahdieh;
  16. Ostrze zdrajcy Sebastien de Castell;
  17. Intrygi Mercedes Lackey;


Natomiast TBR na wrzesień prezentuje się tak (nie jest to jednak wszystko, co planuję przeczytać):



  • Korona w mroku Sarah J. Maas
  • Księga Luster Adam Faber
  • Klątwa tygrysa Collen Houck
  • Zabójczy księżyc N. K. Jemisin
Obsługiwane przez usługę Blogger.