Zmiany, zmiany i zmiany!

piątek, lipca 03, 2015
Hej, cześć i czołem!

Pewnie domyślacie się, po tytule posta, że będzie kilka słów o nadchodzących zmianach. Do czego dążę? Do wielkich zmian i nie tylko, ale głównie do większej ilości osób, które odwiedzają i komentują. Post wcześniej napisałam, że mam ochotę rzucić wszystko w cholerę i rzeczywiście, tak właśnie jest. W tym miesiącu strasznie spadły statystyki oraz post o muzyce cieszył się największym powodzeniem, czego nie jestem w stanie pojąć. Nie chcę nikogo urazić, ale to po prostu graniczy z jakimkolwiek zamiarem, który miałam jak prawie rok temu zakładałam tego bloga.

Po pierwsze: chciałabym zmienić wygląd bloga.
Po drugie: nie będzie już postów o zapowiedziach, przepraszam, ale szukanie nowości trochę mnie przerosło, więc chyba nie jest to konieczne.
Po trzecie: posty podsumowujące będą dotyczyły całej pory roku. Podsumowanie lata, jesieni, zimy i wiosny. Przed każdym dniem zakończenia starej i początku nowej pory roku będzie podsumowanie. Wszystkie recenzje i książki, które kupiłam i dostałam w ciągu trzech miesięcy + kilka bardzo ważnych spraw.
Po czwarte: postanowiłam wbić w strefę YouTube i będę nagrywać BOOK TAG'i.
Po piąte: dalej będą podsumowania serii, recenzje i posty o muzyce. Postanowiłam też trochę zmodyfikować wszystkie podstrony bloga, więc gorąco zapraszam, kiedy już wszystko będzie gotowe.
Po szóste: postaram się recenzować ekranizacje, porównywać, wyśmiewać i krytykować - czyli, to co lubię najbardziej. Chciałabym wejść też w nowy rodzaj postów, moje spostrzeżenia i takie tam!
Po siódme: czas zrobić TOP 10!

Jakieś sugestie? Jak Wam się podobają wstępne zmiany?
Obsługiwane przez usługę Blogger.