Podsumowanie: Kroniki Czerwonej Pustyni

Autor: Moira Young
Wydawnictwo: Egmont
Seria: Kroniki Czerwonej Pustyni
Najlepsza książka: Krwawy szlak
Najlepsza postać żeńska: Emmi
Najlepsza postać męska: Jack




Właściwie, jeśli mam być szczera, to z tą serią miałam okazję się zapoznać dzięki wydawnictwu Egmont, które ma naprawdę świetne książki. I nie jest to żadna reklama, po prostu większość moich ulubionych autorów wydają akurat w Polsce - mniejsza o to. Po prostu chciałam powiedzieć, że seria zapowiadała się naprawdę świetnie, mogłam nawet dodać autorkę na listę swoich ulubionych, ale wszystko się posypało.

Z części na część cała seria traciła, to za co ją polubiłam. Bohaterowie stawali ze swoimi lękami, przechodzili przez nie, ale nie stawali się silniejsi tylko bardziej dziecinni. Brakowało uczuć między Jack'iem i Sabą. Do tego muszę dodać, że zakończenie jest tak dezorientujące, że nie wiem, czy właśnie to nie wpłynęło na moją główną ocenę całej serii. Uważam, że mogłaby zakończyć się już po pierwszej książce, bo odniosłam wrażenie, że autorka wymusza na mnie przeczytanie dalszych części. 

Całe szczęście, że nie wystawiam już ocen, bo to byłoby przykre. Jednak, jeśli ktoś przepada za dystopią, to nie widzę żadnego powodu, żeby nie sięgnąć po serię. 
Obsługiwane przez usługę Blogger.