PODSUMOWANIE ROKU | 2019

wtorek, grudnia 31, 2019

Mam wrażenie, jakbym dopiero miesiąc temu podsumowywała rok 2018. Mega dziwne uczucie, nie będę ukrywać swojego dyskomfortu. Chociaż jednocześnie zdaję sobie sprawę, jak ciągnęło się to minione 12 miesięcy i jak bardzo dały mi w kość pod każdym możliwym względem. Nie uznam tego roku za jakiegoś super i hiper, ale był bardzo pouczający i wiele spraw zrozumiałam. A wierzcie mi, wolałabym żyć w błogiej nieświadomości niektórych spraw. Najważniejsze chyba w tym wszystkim jest to, że rzuciłam bloga na kilka miesięcy, aby ostatecznie zrozumieć, że to kocham i nie mogę zrezygnować z dzielenia się moimi spostrzeżeniami literackimi i w nowym roku (mam nadzieję) nie tylko nimi. Poniżej kilka słów do ubiegłorocznych postanowień.
  • PRZECZYTAĆ 52 KSIĄŻKI. Udało się, nawet było ich więcej. Bardzo się z tego powodu cieszę, ponieważ przybliża mnie to, po malutku, ale zawsze, to ograniczenia nieprzeczytanych książek na mojej półce.
  • PRZECZYTAĆ MIN. 26 KSIĄŻEK Z WŁASNYCH PÓŁEK. To postanowienie również się udało, co bardzo mnie cieszy. Chociaż nie udało mi się przeczytać 26 książek zalegających na półkach, bo było dużo tegorocznych premier, to...
  • OSTRO OGRANICZYĆ EGZEMPLARZE RECENZENCKIE. ...ostro ograniczyłam egzemplarze recenzenckie, ponieważ postanowiłam całkowicie z nich zrezygnować. Mam jeszcze kilka, których recenzje na pewno znajdą się na blogu w nowym roku, ale nie są to już książki, które przychodzą na bieżąco. Hura ja!

Statystyka na blogu:

Najbardziej popularny post: PIERWSZY KANKEN
Obserwatorzy bloga: 147 (2018: 145)
Obserwatorzy na Booksatgramie: 688 (2018: 798)
Lubiący fanpage: 453 (2018: 429)
Wyświetlenia: 238 190 (2018: 194 368)
Przeczytane książki w 2017: 58 (2018: 69)
Polubień recenzji na LC: 2421 (2018: 2 181)
Stan książek na 2019 (na półce na lubimyczytac): 471 (2018: 420)

Przeczytane książki: 58
Napisane recenzje: 14
Książki zagranicznych autorów: 56
Książki polskich autorów: 2
Zakończone serie: 4
Stan książek nieprzeczytanych na 2020 rok: 191

Dodatkowe posty:



Postanowienia:

  • PRZECZYTAĆ 52 KSIĄŻKI
  • PRZECZYTAĆ MIN. 26 KSIĄŻEK Z 2019
  • PISAĆ WIĘCEJ NA BLOGU
  • KUPIĆ TYLE KSIĄŻEK ILE PRZECZYTAM/PRZECZYTAĆ TYLE KSIĄŻEK ILE KUPIŁAM

PRZECZYTANE:
  1. „Korona w mroku” Sarah J. Maas;
  2. „Harry Potter i Kamień Filozoficzny” J.K. Rowling;
  3. „Najdroższy sąsiad” Penelope Ward;
  4. „Mieszkając z wrogiem” PenelopeWard;
  5. „Milioner i bogini” Vi Keeland, PenelopeWard;
  6. „Moc srebra” Naomi Novik;
  7. „Roziskrzone noce” Beatrix Gurian;
  8. „Lucyfer” Jennifer L. Armentrout;
  9. „Arktyczny dotyk” Jennifer L. Armentrout;
  10. „Ostatnie tchnienie” Jennifer L. Armentrout;
  11. „Powietrze, którym oddycha” Brittainy C. Cherry;
  12. „Król bez skrupułów” Meghan March;
  13. „Napij się i zadzwoń do mnie” PenelopeWard;
  14. „Weteran” Katy Regnery;
  15. „Okrutny książę” Holly Black;
  16. „Zły król” Holly Black;
  17. „Inna Blue” Amy Harmon;
  18. „Gdzie niebo mieni się czerwienią” Lisa Lueddecke;
  19. „Onyx&Ivory” Mindee Arnett;
  20. „Wieża świtu” Sarah J. Maas;
  21. „Pościg” Elle Kennedy;
  22. „W kajdankach miłości” K. Bromberg;
  23. „After. Płomień pod moją skórą” Anna Todd;
  24. „Królestwo popiołów. Część 1” Sarah J. Maas;
  25. „Obca” Diana Gabaldon;
  26. „Królestwo popiołów. Część 2” Sarah J. Maas;
  27. „Słodkie rozkosze” Christina Lauren;
  28. „Dziki romans” Christina Lauren;
  29. „Szalona noc” Christina Lauren;
  30. „Gabriel” Jennifer L. Armentrout;
  31. „Dzikie pragnienie” Jay Crownover;
  32. „Uwięziona królowa” Kristen Ciccarelli;
  33. „Buntowniczka” Lisa Kleypas;
  34. „Bez skrupułów” Lisa Kleypas;
  35. „Bezcenna miłość” Lisa Kleypas;
  36. „Bez pamięci” Lisa Kleypas;
  37. „Zaufaj mi” Lisa KLeypas;
  38. „Diabeł na wiosnę” Lisa Kleypas;
  39. „Sztuka grzeszenia” Sabrina Jeffries;
  40. „Namiętność” Lisa Kleypas;
  41. „Jesienne zauroczenie” Lisa Kleypas;
  42. „Zimowy ślub” Lisa Kleypas;
  43. „Wiosna pełna tajemnic” Lisa Kleypas;
  44. „Pocałunek pod jemiołą” Lisa Kleypas;
  45. „Ścieżka słońca” Lisa Kleypas;
  46. „Jezioro marzeń” Lisa Kleypas;
  47.  „Cień i kość” Leigh Bardugo;
  48. „Ostatnie życzenie” Andrzej Sapkowski;
  49. „Devlin” Jennifer L. Armentrout;
  50. „Damien” L.A. Casey;
  51. „Alannah” L.A. Casey;
  52. „Harry Potter i Komnata Tajemnic” J.K. Rowling;
  53. „Harry Potter i więzień Azkabanu” J.K. Rowling;
  54. „Harry Potter i Czara Ognia” J.K. Rowling;
  55. „Harry Potter i Zakon Feniksa” J.K. Rowling;
  56. „Harry Potter i Książę Półkrwi” J.K. Rowling;
  57. „Harry Potter i Insygnia Śmierci” J.K. Rowling;
  58. „Miecz przeznaczenia” Andrzej Sapkowski;

Obsługiwane przez usługę Blogger.