PODSUMOWANIE ROKU | 2018

poniedziałek, grudnia 31, 2018


Ewidentnie widać, że moja tendencja do werwy jest tylko na początku roku. Uważam, że należy się z mojej strony jakieś podsumowanie minionych dwunastu miesięcy, więc zacznę od moich postanowień, których miałam cztery (bez szaleństw). Jeszcze chciałam tylko napomknąć, że pojawiła się zakładka z ZAPOWIEDZIAMI książkowymi, które uzupełniam na bieżąco. 
  • PRZECZYTAĆ 52 KSIĄŻKI. Udało się, co tu więcej mówić. Przeczytałam nawet więcej, a to jeszcze książki, które już jakiś czas leżały na półkach. Jestem szalenie zadowolona z tego punktu, po praz pierwszy udało mi się wywiązać z obietnicy danej samej sobie;
  • KUPOWAĆ/ZBIERAĆ/DOSTAWAĆ MNIEJ KSIĄŻEK, ALE STARANNIEJ JE DOBIERAĆ. I tutaj wywiązałam się tylko z drugiej połowy, chociaż nie do końca. Szło mi całkiem nieźle, jeśli chodzi o dostawanie książek, ale pod koniec roku zaszalałam i ugrzęzłam - delikatnie mówiąc. Z kupowaniem było średnio, ale chociaż coś czytałam. Dobierałam kupowane książki znacznie staranniej niż wcześniej. Jednak jestem rozczarowana, chociaż mniej niż kiedyś. 
  • PISAĆ WIĘCEJ NA BLOGU, ROBIĆ POSTY TEMATYCZNE. Nie pisałam za często, chociaż we wakacje była jakaś systematyka i jeden post tematyczny... To mówi samo za siebie.
  • ZMIENIĆ CHARAKTER POSTÓW O KSIĄŻKACH. Chodziło mi przede wszystkim o jakość oraz styl. Mam wrażenie, że się udało. Zmieniłam ogólnie cały system pisania, który jest bardziej czasochłonny, ale widzę efekty pracy.

Statystyka na blogu:

Obserwatorzy bloga: 145 (2017: 148)
Obserwatorzy na Booksatgramie: 798 (2017: 803)
Lubiący fanpage: 429 (2017: 390)
Wyświetlenia: 194 368 (2017: 155 418)
Przeczytane książki w 2017: 69 (2017: 49)
Polubień recenzji na LC: 2 181 (2017: 1 896)
Stan książek na 2017 (na półce na lubimyczytac): 420 (2017: 340)

Stan książek nieprzeczytanych na rok 2019: 186

Jak widać po statystykach, rok 2018 nie był udany pod względem promocji mojego bloga. Wina całkowicie leży po mojej stronie, dlatego też planuję to mocno zmienić w nadchodzącym roku. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Zaznaczę dla zainteresowanych, że planuję wrzucać minimum dwie recenzje książek w miesiącu.

Postanowienia:

  • przeczytać 52 książki;
  • przeczytać min. 26 książek z własnych półek;
  • ostro ograniczyć egzemplarze recenzenckie;

Dodatkowe posty na blogu:

Pierwszy Kanken → pierwszy post lifestyle'owy, najbardziej popularny post na blogu, przebił wszystkie recenzje i inne...
Polecane książki na jesień → zazwyczaj takie posty odbierane były bardzo dobrze, ale ten nie cieszył się popularnością
Avengers: Wojna bez granic → pierwsza moja recenzja filmu, odebrana dość dobrze;

Książki przeczytane w 2019 roku → 69 zagranicznych autorów, 1 polskiego autora w tym 25 zrecenzowanych (pogrubione egzemplarze recenzenckie)


3.     „Zaloty Gabriela” Sabrina Jeffries;
6.     „Bez pamięci” Lisa Kleypas;
10.   Ślepy archeolog” Marta Guzowska;
11.   „Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton;
12.   „Północna gwiazda” Marie Lu;
13.   „Pocałunek pod jemiołą” Lisa Kleypas;
14.   „Magia powrotu” Lisa Kleypas;
15.   „Sztylet rodowy” Aleksandra Ruda;
19.   „Okrutna pieśń” Victoria Schwab;
20.   „Polowanie na męża” Sabrina Jeffries;
21.   „Czego pragnie mężczyzna” Sabrina Jeffries;
22.   „Gdy wiarołomca powraca” Sabrina Jeffries;
23.   „Jak uwodzi drań” Sabrina Jeffries;
24.   „Gdy wicehrabia się zakocha” Sabrina Jeffries;
25.   „Czar wigilijnej nocy” Sabrina Jeffries;
32.   „Uległa i posłuszna” Shirlee Busbee;
34.   „Papierowa księżniczka” Erin Watt;
35.   „ Zniewolony książę” C.S. Pacat;
38.   „Alec” L.A. Casey;
39.   „Keela” L.A. Casey;
40.   „Kane” L.A. Casey;
41.   „Aideen” L.A. Casey;
45.   „Ukryta przepowiednia” Rick Riordan;
46.   „Sekrety letniej nocy” Lisa Kleypas;
47.   „Sebastian” Anne Biszop;
50.   „Nieczuły rozpustnik” Lisa Kleypas;
51.   „Imperium ognia” Sabaa Tahir;
52.   „Gniew i świt” Renee Rhodes;
53.   „Ostrze zdrajcy” Sebastien de Castell;
55.   „Aż do śmierci” Jennifer L. Armentrout;
56.   „Co przyniesie wieczność” Jennifer L. Armentrout;
58.   „Obsydian” Jennifer L. Armentrout;
59.   Przyrodni brat” Penelope Ward;
62.   „Dwór szronu i blasku gwiazd” Sarah J. Maas;
63.   „Bez uczuć” Mia Sheridan;
64.   „Bez lęku” Mia Sheridan;
65.   „Branna” L.A. Casey;
66.   „Ryder” L.A. Casey;
67.   „Dziesięć poniżej zera” Whitney Barbetti;
69.   „Marzyciel” Laini Taylor;

Obsługiwane przez usługę Blogger.